Tej zimy Aviva postanowiła przedstawić się narciarzom oraz wszystkim turystom, którzy zimę spędzają w polskich górach. Najnowsze niestandardowe działania reklamowe Avivy będzie można obserwować w kilkunastu górskich miejscowościach, m.in. Zakopanem, Szklarskiej Porębie, Szczyrku, Karpaczu, Białce Tatrzańskiej. W tych miejscowościach na krzesełkach wyciągów, między tyczkami slalomowymi, na stojakach na narty umieszczone zostały reklamy kontekstowe z hasłami przypominającymi o ofercie Avivy. Szkółki narciarskie oraz parkingi przy stokach będą teraz lepiej widoczne dzięki żółtemu obrandowaniu. Kontekstowo dopasowane przekazy od Avivy umieszczono na wielkoformatowych nośnikach, przy drogach dojazdowych do kurortów, a w centrach umieszczono siatki wielkoformatowe. Akcja w górach jest kontynuacją niestandardowych działań reklamowych, które prowadzone były latem 2009 nad Bałtykiem w ramach kampanii re-brandingowej. Ich celem jest budowanie świadomości i atrybutów marki AVIVA oraz zbudowanie silnego i spójnego wizerunku Grupy AVIVA, jako marki nowoczesnej, dynamicznej, ale zarazem bliskiej ludziom i rozpoznającej ich potrzeby. Kampanię wraz z niestandardowymi aktywnościami reklamowymi zaplanował dom mediowy Universal McCann. Kreacją zajął się PZL.
Zima z AVIVĄ w górach
2010-01-12 11:52
publikacja
2010-01-12 11:52
2010-01-12 11:52
Tej zimy Aviva postanowiła przedstawić się narciarzom oraz wszystkim turystom, którzy zimę spędzają w polskich górach. Najnowsze niestandardowe działania reklamowe Avivy będzie można obserwować w kilkunastu górskich miejscowościach, m.in. Zakopanem, Szklarskiej Porębie, Szczyrku, Karpaczu, Białce Tatrzańskiej. W tych miejscowościach na krzesełkach wyciągów, między tyczkami slalomowymi, na stojakach na narty umieszczone zostały reklamy kontekstowe z hasłami przypominającymi o ofercie Avivy. Szkółki narciarskie oraz parkingi przy stokach będą teraz lepiej widoczne dzięki żółtemu obrandowaniu. Kontekstowo dopasowane przekazy od Avivy umieszczono na wielkoformatowych nośnikach, przy drogach dojazdowych do kurortów, a w centrach umieszczono siatki wielkoformatowe. Akcja w górach jest kontynuacją niestandardowych działań reklamowych, które prowadzone były latem 2009 nad Bałtykiem w ramach kampanii re-brandingowej. Ich celem jest budowanie świadomości i atrybutów marki AVIVA oraz zbudowanie silnego i spójnego wizerunku Grupy AVIVA, jako marki nowoczesnej, dynamicznej, ale zarazem bliskiej ludziom i rozpoznającej ich potrzeby. Kampanię wraz z niestandardowymi aktywnościami reklamowymi zaplanował dom mediowy Universal McCann. Kreacją zajął się PZL.