Zalando miało w III kw. 2025 roku 96 mln euro skorygowanego EBIT w porównaniu do 93 mln euro rok wcześniej - podała platforma sprzedażowa w komunikacie prasowym.


W trzecim kwartale Zalando utrzymało trend wzrostu rentowności, zwiększając GMV o 21,6 proc., do 4,2 mld euro, a przychody o 26,5 proc., do 3 mld euro. Wskazano, że wyniki te były w dużej mierze efektem włączenia ABOUT YOU.
W trzecim kwartale Zalando osiągnęło silny wzrost i podwyższyło rentowność do czego przyczyniły się: włączenie ABOUT YOU oraz skuteczna realizacja strategii ekosystemu mającej na celu zwiększenie zysków w obszarach B2C i B2B. Podano, że w lipcu Zalando sfinalizowało strategiczne połączenie z pochodzącą z Hamburga firmą ABOUT YOU, co pozwala obsługiwać większą liczbę klientów i stwarza nowe możliwości współpracy dla partnerów w całej Europie.
"Dobre wyniki trzeciego kwartału pokazują, że połączenie sił z ABOUT YOU przyspieszyło realizację naszej strategii budowy ekosystemu, otwierając nowe możliwości rozwoju w całej Europie. (...) Widzimy dynamicznie rosnącą liczbę klientów, także w Polsce, którzy coraz częściej odkrywają naszą szeroką ofertę i wybierają spośród wielu propozycji – od mody, przez sport, po beauty" - powiedział cytowany w komunikacie prasowym Daniel Rogiński, General Manager CEE Zalando. (PAP Biznes)
alk/ gor/




























































