Żabka idzie w innowacje. Sieć udostępni gry w rozszerzonej rzeczywistości, które mają zaangażować jej klientów, zwłaszcza tych najmłodszych.


Testowe gry Żabki polegają m.in. na zbieraniu żetonów (żappsów) wyświetlanych na produktach w sklepie. Rozwiązanie jest testowane w wybranych sklepach sieci, podaje biuro prasowe.
"Sieć rozpoczęła po cichu pilotaż kilku gier wykorzystujących AR (z ang. rzeczywistość rozszerzona), które mogą przyczynić się do zwiększenia sprzedaży i poziomu zaangażowania klientów, zwłaszcza tych młodszych i obeznanych z nowymi technologiami (...) Żabka idzie o krok dalej i proponuje klientom - na razie w ramach testów - możliwość uruchomienia w sklepie "pełnoprawnej" gry. Z naszych ustaleń wynika, że podczas pilotażu klientom sklepów Nano udostępniono pięć gier, a każda z nich wykorzystywała technologię rzeczywistości rozszerzonej. Nie były to może gry na miarę tych tworzonych przez CD Projekt, ale mariaż spożywczej sieci z gamingiem z pewnością godny jest odnotowania" – podaje serwis wiadomościhandlowe.pl.
Redakcja Bankier.pl potwierdziła informację podczas rozmowy z biurem prasowym sieci sklepów Żabka.
– Koncept sklepu bezobsługowego Żabka Nano jest przez nas cały czas rozwijany i doskonalony. Aktualnie pracujemy nad grą w rozszerzonej rzeczywistości, której celem jest zwiększenie zaangażowania klientów. Gra została przygotowana przez jednego z naszych partnerów biznesowych. Obecnie w wybranych sklepach prowadzimy jej testy – podaje biuro prasowe sieci sklepów Żabka w rozmowie z Bankier.pl.
Jak ustalił serwis wiadomościhandlowe.pl jedną z placówek, w której trwają testy nowego rozwiązania jest sklep zlokalizowany na warszawskim Ursynowie. Testowe gry Żabki polegają m.in. na zbieraniu żetonów (żappsów) wyświetlanych na produktach w sklepie (klient ma ograniczony czas na wykonanie tego zadania) lub szukaniu na półkach produktów wyświetlanych na ekranie smartfona i skanowaniu ich.
DF