REKLAMA

Żabka testuje nowe rozwiązanie. Klienci zagrają w gry w rozszerzonej rzeczywistości

2022-05-05 14:31
publikacja
2022-05-05 14:31
Żabka testuje nowe rozwiązanie. Klienci zagrają w gry w rozszerzonej rzeczywistości
Żabka testuje nowe rozwiązanie. Klienci zagrają w gry w rozszerzonej rzeczywistości
fot. tomeqs / / Shutterstock

Żabka idzie w innowacje. Sieć udostępni gry w rozszerzonej rzeczywistości, które mają zaangażować jej klientów, zwłaszcza tych najmłodszych.

Testowe gry Żabki polegają m.in. na zbieraniu żetonów (żappsów) wyświetlanych na produktach w sklepie. Rozwiązanie jest testowane w wybranych sklepach sieci, podaje biuro prasowe. 

"Sieć rozpoczęła po cichu pilotaż kilku gier wykorzystujących AR (z ang. rzeczywistość rozszerzona), które mogą przyczynić się do zwiększenia sprzedaży i poziomu zaangażowania klientów, zwłaszcza tych młodszych i obeznanych z nowymi technologiami (...)  Żabka idzie o krok dalej i proponuje klientom - na razie w ramach testów - możliwość uruchomienia w sklepie "pełnoprawnej" gry. Z naszych ustaleń wynika, że podczas pilotażu klientom sklepów Nano udostępniono pięć gier, a każda z nich wykorzystywała technologię rzeczywistości rozszerzonej. Nie były to może gry na miarę tych tworzonych przez CD Projekt, ale mariaż spożywczej sieci z gamingiem z pewnością godny jest odnotowania" – podaje serwis wiadomościhandlowe.pl

Redakcja Bankier.pl potwierdziła informację podczas rozmowy z biurem prasowym sieci sklepów Żabka.

– Koncept sklepu bezobsługowego Żabka Nano jest przez nas cały czas rozwijany i doskonalony. Aktualnie pracujemy nad grą w rozszerzonej rzeczywistości, której celem jest zwiększenie zaangażowania klientów. Gra została przygotowana przez jednego z naszych partnerów biznesowych. Obecnie w wybranych sklepach prowadzimy jej testy – podaje biuro prasowe sieci sklepów Żabka w rozmowie z Bankier.pl.

Jak ustalił serwis wiadomościhandlowe.pl jedną z placówek, w której trwają testy nowego rozwiązania jest sklep zlokalizowany na warszawskim Ursynowie. Testowe gry Żabki polegają m.in. na zbieraniu żetonów (żappsów) wyświetlanych na produktach w sklepie (klient ma ograniczony czas na wykonanie tego zadania) lub szukaniu na półkach produktów wyświetlanych na ekranie smartfona i skanowaniu ich. 

DF

wiadomoscihandlowe.pl.
Źródło:
Tematy
Wyprodukuj wodę pod własną marką

Wyprodukuj wodę pod własną marką

Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Nowe technologie

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki