REKLAMA

Współpraca strategiczna grup medialnych - Tro Media i Digital Avenue łączą siły

2011-04-20 11:57
publikacja
2011-04-20 11:57
TRO Media i Digital Avenue - notowane na GPW w Warszawie grupy medialne - rozpoczęły współpracę strategiczną. Spółki będą tworzyć nowe projekty, wspólnie wykorzystywać przewagi rynkowe oraz wzajemnie promować już istniejące projekty medialne i technologiczne. Wartość podpisanej umowy to ponad 1,1 mln złotych.

Umowa w zakresie współpracy strategicznej przewiduje iż TRO Media i Digital Avenue będą wspólnie rozwijać swoje projekty internetowe w segmencie portali internetowych, zarządzania powierzchnią reklamową w internecie, usług e-commerce oraz usług technologicznych. Zespoły obu spółek będą wymieniać się doświadczeniem w zakresie wspólnej promocji swoich projektów oraz ich rozwoju technologicznego. Wartość wzajemnych umów z tego tytułu tylko w 2011 r. przekroczy 1,1 mln zł.

- Serwisy w portfelu Digital Avenue posiadają bardzo duży potencjał w tematyce związanej ze Stylem Życia, to kategoria o bardzo wysokiej wartości w polskim Internecie, którą zainteresowana jest także TRO Media. Daje to dobre podstawy do współpracy obu spółek - mówi Marcin Misztal, prezes TRO Media.

Wtóruje mu Piotr Wąsowski, prezes Digital Avenue. - TRO Media to bardzo szybko rozwijająca się grupa medialna o bardzo ciekawym portfolio produktów internetowych. Współpraca strategiczna z takim podmiotem jest zgodna ze strategią realizowaną przez Digital Avenue. Liczymy także na rozwój współpracy w zakresie usług hostingowych dostarczanych przez Domenomania.pl SA, spółkę portfelową TRO Media - podkreśla.
Źródło:Informacja prasowa
Tematy
Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki