Umowa w zakresie współpracy strategicznej przewiduje iż TRO Media i Digital Avenue będą wspólnie rozwijać swoje projekty internetowe w segmencie portali internetowych, zarządzania powierzchnią reklamową w internecie, usług e-commerce oraz usług technologicznych. Zespoły obu spółek będą wymieniać się doświadczeniem w zakresie wspólnej promocji swoich projektów oraz ich rozwoju technologicznego. Wartość wzajemnych umów z tego tytułu tylko w 2011 r. przekroczy 1,1 mln zł.
- Serwisy w portfelu Digital Avenue posiadają bardzo duży potencjał w tematyce związanej ze Stylem Życia, to kategoria o bardzo wysokiej wartości w polskim Internecie, którą zainteresowana jest także TRO Media. Daje to dobre podstawy do współpracy obu spółek - mówi Marcin Misztal, prezes TRO Media.
Wtóruje mu Piotr Wąsowski, prezes Digital Avenue. - TRO Media to bardzo szybko rozwijająca się grupa medialna o bardzo ciekawym portfolio produktów internetowych. Współpraca strategiczna z takim podmiotem jest zgodna ze strategią realizowaną przez Digital Avenue. Liczymy także na rozwój współpracy w zakresie usług hostingowych dostarczanych przez Domenomania.pl SA, spółkę portfelową TRO Media - podkreśla.