REKLAMA

WSIP SP. Z O.O.: Zawiadomienie o zawarciu istotnej umowy

2016-01-14 12:34
publikacja
2016-01-14 12:34
Zarząd spółki Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (”Spółka” lub „WSiP”) informuje o podpisaniu w dniu 14 stycznia 2016 roku z Maciejem Adamem Jaglarzem, Krzysztofem Jaglarzem oraz ALCORA spółką z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Katowicach, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000584554, jako sprzedającymi, przedwstępnej umowy nabycia udziałów w spółce powstałej po przekształceniu Szkoły Języków Obcych „Profi-Lingua” – Jaglarz – spółka jawna z siedzibą w Katowicach wpisanej do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000041992 („Profi-Lingua”).
Nabycie przez WSiP udziałów w Profi-Lingua rozszerzy oraz dopełni dotychczasowy obszar działalności Spółki oraz da Spółce możliwości dotarcia do nowych klientów.
Podstawa prawna: § 4 Załącznika nr 3 do Regulaminu Alternatywnego Systemu Obrotu organizowanego przez BondSpot S.A. „Informacje bieżące i okresowe przekazywane przez emitentów instrumentów dłużnych”
Źródło:Komunikaty spółek (EBI)
Tematy
Miejski model Ford Puma. Trwa wyjątkowa wyprzedaż

Komentarze (2)

dodaj komentarz
~Pele
Ciekawe, WSiP wymyślił sobie sposób na rozwój po kolapsie papierowych wydawnictw. Jesli zainwestuje inteligentnie to może być ciekawie...podręczniki i nauka języków?
~Gość
Miejmy nadzieje, że WSiP nie wprowadzi do Profi Lingua hierarchi korporacyjnej i wyimaginowanych planów sprzedażowych w celu maksymalizacji zysku... Zniszczyliby tym wszystko to na co bracia Jaglarze oraz cały zaspół Profi Lingua pracowali przez 24 lata. Napastliwymi działaniami marketingowymi w stylu sieci komórkowych można sobie Miejmy nadzieje, że WSiP nie wprowadzi do Profi Lingua hierarchi korporacyjnej i wyimaginowanych planów sprzedażowych w celu maksymalizacji zysku... Zniszczyliby tym wszystko to na co bracia Jaglarze oraz cały zaspół Profi Lingua pracowali przez 24 lata. Napastliwymi działaniami marketingowymi w stylu sieci komórkowych można sobie zrazić więcej potencjalnych klientów niż zyskać. Skoro interes idzie dobrze to po co ingerować. Kupić i czerpać zyski nie martwiąc się niczym. Chyba nie może być lepiej.

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki