Vivid Games obecnie zakłada wydanie pięciu gier w 2017 r., ale prowadzi zaawansowane rozmowy w programie wydawniczym, więc ostatecznie może być ich więcej. Planowana na I kw. gra Metal Fist ma mieć zdecydowane wyższy ARPMAU niż Real Boxing. W związku z dużą liczbą premier spółka oczekuje, że 2017 r. może być dla niej rekordowy.
"Na chwilę obecną w planie jest pięć gier, w tym dwie własne. Prowadzimy rozmowy z kilkoma producentami i możemy coś podpisać jeszcze przed końcem roku, więc nie wykluczam, że może być ich więcej" - powiedział na spotkaniu z dziennikarzami Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.
"W związku z liczbą premier spodziewamy się skokowego wzrostu wyników. Przyszły rok może być rekordowy" - dodał.
Najważniejszą premierą w 2017 r. ma być gra Metal Fist planowana na pierwszy kwartał.
"Widzimy duży potencjał tej gry: ma np. potencjalnie dużo szerszą grupę odbiorców niż Real Boxing i lepiej jest przygotowana do fonetyzacji w modelu FTP. Gra jest zaawansowana, tzw. soft lunch planujemy jeszcze w tym roku" - powiedział prezes.
"Zakładamy, że będzie uzyskiwała dużo lepsze parametry niż Ral Boxing. ARPMAU (average revenue per monthly active user - PAP) ma być zdecydowanie na wyższym poziomie" - dodał.
Vivid w czwartek poinformował, że rezygnuje z wydania gry Heroes of Nox: Galactic Clash. Decyzja o rezygnacji z wydawania tytułu została podjęta z uwagi na nieosiągnięcie przez grę w okresie soft launch założonych parametrów użytkowych.
Roy Huppert, członek zarządu Vivid Games, poinformował, że koszty przygotowania Heroes of Nox do wydania były niewielkie i zostały ujęte w wynikach wcześniejszych kwartałów. Decyzja będzie miała nieznaczący wpływ na wyniki IV kw. (PAP)
gsu/ asa/