Empik jako pierwszy wprowadza usługę umożliwiającą samodzielne płatności za zakupy w aplikacji mobilnej. Premium Pay&Go pozwala na własnoręczne zeskanowanie produktu oraz zapłacenie w specjalnym punkcie na terenie sklepu.


Nowość w salonach Empik – usługa Premium Pay&Go. Klienci za wybrane produkty zapłacą w specjalnych punktach płatności po wcześniejszym zeskanowaniu kodu QR inicjującego płatność w aplikacji mobilnej. Kupujący samodzielnie zapłacą za zakupy bez konieczności korzystania z kasy. Płatność odbywa się automatycznie za pośrednictwem podpiętej do konta karty płatniczej.
Z nowej usługi Premium Pay&Go korzystać mogą użytkownicy posiadający pakiet Empik Premium oraz Empik Premium Free. Paragon za zakupy dostępny jest w aplikacji mobilnej. Natomiast klienci, którzy chcą otrzymać go w papierowej formie, muszą poprosić obsługę o wydrukowanie. Empik zapowiada również dodanie w przyszłości opcji płatność Blik, Apple Pay oraz Google Pay.
Skanuj i płać aplikacją w salonie bez podchodzenia do kasy! W #Empik wystartowała innowacyjna usługa Premium Pay&Go.#biznes #innowacje #aplikacja #płatnośćmobilna #EmpikPremium #mobile #retailhttps://t.co/VlJ8kvEbad
— Rzecznik Empiku (@RzecznikEmpik) November 30, 2020
– Cały proces, od momentu zeskanowania produktu aż do potwierdzenia płatności, jest niezwykle sprawny i zajmuje od kilku do kilkunastu sekund. To pierwsze tak innowacyjne rozwiązanie wśród dużych sieci handlowych w Polsce i powiew przyszłości w zakresie dokonywania zakupów w salonach stacjonarnych. Z czasem usługa będzie rozwijana o szereg dodatkowych funkcji, takich jak dokładna lokalizacja poszukiwanego produktu w salonie i nawigowanie do regału – mówi Bartek Sobczak, dyrektor rozwoju w Empik.com
Początkowo usługa Premium Pay&Go będzie w 10 salonach Empik w czterech miastach w Polsce.
- Warszawa (Westfield Arkadia, Złote Tarasy, Wola Park, CH Janki),
- Wrocław (CH Magnolia Park),
- Szczecin (Galeria Galaxy),
- Kraków (Park Handlowy Zakopianka),
- Opole (CH Karolinka),
- Poznań (CH Poznań Plaza),
- Łódź (CH Port Łódź).
Od połowy grudnia zakupy z aplikacją mobilną Empik będą możliwe w 40 kolejnych salonach, m.in. w Bielsku-Białej, Bydgoszczy, Gdańsku, Gdyni, Koszalinie, Lublinie, Olsztynie, Radomiu, Rzeszowie, Tarnowie czy Toruniu. Natomiast od początku 2021 r. usługa będzie wdrażana na większą skalę w kolejnych punktach w Polsce.
DF