Social Media stały się nieodłącznym elementem funkcjonowania nowoczesnego społeczeństwa. Dzięki licznym branżowym portalom firmy i osoby prywatne promują swoja działalność oraz wymieniają się doświadczeniem i spostrzeżeniami.
Zobacz też: E-ubezpieczenia - Raport specjalny Bankier.pl
Celem konferencji „Ubezpieczenia w Internecie - nowe wyzwania dla Social Media” organizowanej przez Institute for International Research Sp. z o.o. w dniach 29-30 marca 2011 r., w Warszawie będzie przekazanie niezbędnej wiedzy i praktycznych wskazówek z zakresu wykorzystania Social Media w branży ubezpieczeniowej.
Najważniejsze korzyści dla uczestników:
- Poznają najnowsze trendy w Social Mediach z perspektywy firm ubezpieczeniowych
- Podczas warsztatów praktycznych zdobędą wiedzę na temat pojedynczych i grupowych wpisów na blogach społecznościowych ( jak właściwie reagować - case study)
- Zdobędą umiejętności z zakresu planowania długoterminowych działań e-marketingowych
- Poznają Social Media od strony prawnej czyli jak nie dostać „łatki złodzieja treści”
- Dowiedzą się jak wykorzystać video w internecie w ramach mediów społecznościowych
Więcej informacji o konferencji: http://www.iir.pl/E0523




























































