Wejście w direct to realizacja strategii Grupy Europa, zakładającej wzmocnienie obecności w segmencie klientów indywidualnych. Serwis tutum.pl wraz z systemem sprzedaży został stworzony specjalnie właśnie dla tego kanału. Umożliwia wybór odpowiedniego ubezpieczenia wszystkim tym, którzy decydują się na samodzielny zakup. Market oferuje polisy turystyczne, zdrowotne, na życie i specjalne, np. dla rowerzystów, a docelowo ma zawiera najszerszą na rynku propozycję produktów ubezpieczeniowych. Serwis jest wspierany przez call centre, dedykowane specjalnie dla tego projektu.
- Przygotowując market ubezpieczeniowy inspirowaliśmy się najlepszymi wzorcami z krajów, gdzie direct od wielu lat dynamicznie się rozwija. Udowodnimy, że zakup ubezpieczenia nie musi być skomplikowany. Zamierzamy rozbudowywać ofertę, aby była jak najbardziej kompleksowa - mówi Przemysław Ćwikła, dyrektor Departamentu Sprzedaży Bezpośredniej Grupy Ubezpieczeniowej Europa.
Tutum.pl to odpowiedź na zmieniające się potrzeby konsumentów, którzy szukają szybkiego dostępu do przejrzystej informacji i możliwości błyskawicznego zakupu ubezpieczenia, bez konieczności zapoznawania się ze skomplikowanymi dokumentami, czy wizyty w placówce ubezpieczyciela. Lekki charakter serwisu podkreśla brand hero - tygrys Tutum, który jest wirtualnym przewodnikiem po świecie ubezpieczeń.
Reklama
- Naszym celem jest mówienie w prosty i zrozumiały sposób o tematach, w które konsumenci nie zawsze chcą się zagłębiać. Dajemy możliwość poznania oferty i zakupu ubezpieczenia w maksymalnie krótkim czasie, w każdej chwili, aby klienci czuli się bezpiecznie w każdej życiowej sytuacji - dodaje Przemysław Ćwikła.
Szybkiego zakupu ubezpieczenia można dokonać już w kilka minut, dokonując płatności elektronicznej i otrzymując potwierdzenie zakupu na skrzynkę e-mail oraz na telefon w postaci sms. Serwis wyposażony jest w szereg zabezpieczeń, które gwarantują pełne bezpieczeństwo transakcji.
Nowa marka Grupy Europa dostępna jest na platformie internetowej www.tutum.pl, a także w serwisie facebook: www.facebook.com/tutum
Direct w Polsce rośnie. W 2012 r. Polacy zawarli aż 5,2 mln. polis przez telefon i internet. To niemal o 300 tys. więcej niż rok wcześniej. Na ubezpieczenia direct wydali prawie 1,2 mld. zł, czyli o ponad 10 proc. więcej niż w poprzednim roku (dane PIU).
Grupę tworzą Towarzystwo Ubezpieczeń Europa S.A. i Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie Europa S.A. Grupa specjalizuje się w bancassurance - ubezpieczeniach sprzedawanych w powiązaniu z ofertą bankową. Ściśle współpracuje z sektorem finansowym w Polsce, w tym z wiodącymi bankami oraz dużą grupą pośredników finansowych. Jest częścią Talanx International i Meiji Yasuda, jednych z największych firm na globalnym rynku ubezpieczeniowym.
Grupa Europa