REKLAMA

Text szacuje, że na koniec września '23 r. MRR grupy ze wszystkich produktów wyniósł 6,47 mln USD

2023-10-02 17:56
publikacja
2023-10-02 17:56

Text (wcześniej LiveChat) szacuje, że na koniec września 2023 r. wartość miesięcznych powtarzalnych przychodów (MRR) grupy ze wszystkich produktów wyniosła 6,47 mln USD - podała spółka w komunikacie. Oznacza to wzrost o 31,8 proc. w stosunku do stanu sprzed roku i brak zmiany w stosunku do stanu na 30 czerwca 2023 r.

Text szacuje, że na koniec września '23 r. MRR grupy ze wszystkich produktów wyniósł 6,47 mln USD
Text szacuje, że na koniec września '23 r. MRR grupy ze wszystkich produktów wyniósł 6,47 mln USD
fot. Robert Gardziński / / FORUM

Jak podano, obecnie spółka, uwzględniając uwagi audytora do raportu rocznego, prowadzi prace nad zmianą polityki rozpoznania przychodu. Z uwagi na to odstępuje od publikacji wstępnych szacunków dotyczących przychodów.

Jednocześnie, spółka ocenia, że przy zachowaniu dotyczasowej metodologii, wartość przychodów osiągniętych w II kwartale wyniosłaby ok. 19,88 mln USD wobec 15,47 mln USD w analogicznym kwartale poprzedniego roku i 20,16 mln USD w II kwartale bieżącego roku finansowego.

"Wzrost w skali roku jest efektem zarówno zwiększenia liczby klientów produktów spółki, jak również wzrostu wskaźnika ARPU (Averege Revenue Per User: średni miesięczny przychód przypadający na klienta) - napisano.

Jak wskazano, najważniejsze trendy, które wpłynęły na osiągnięty wynik to: zmiana wskaźnika ARPU głównych produktów grupy - na koniec września 2023 r. ARPU produktu LiveChat wyniosło 156,7 USD wobec 158,2 USD na koniec czerwca 2023 r. i 120,7 USD przed rokiem, ARPU produktu ChatBot wyniosło odpowiednio 126,6 USD na koniec września 2023 r. wobec 122,5 USD na koniec poprzedniego kwartału i 110,2 USD przed rokiem, ARPU produktu HelpDesk wyniosło odpowiednio 137,7 USD na koniec września 2023 r. wobec 126,0 USD na koniec poprzedniego kwartału i 108,3 USD przed rokiem;

Jako trend wpływający na osiągniety wynik wskazano także wzrost liczby klientów produktów grupy. Na koniec II kwartału roku finansowego liczba płacących klientów LiveChat wyniosła 37.838, ChatBot 2.940, a HelpDesk 1.061. (PAP Biznes)

alk/ gor/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Karta kredytowa - wygodny dostęp do dodatkowych pieniędzy

Karta kredytowa - wygodny dostęp do dodatkowych pieniędzy

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki