Sprzedaż w sklepach Stokrotka wzrosła rdr w VII o ok. 6,7 proc. do 225 mln zł

Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, należących do Emperii Holding, wzrosła rdr w lipcu 2018 roku o ok. 6,7 proc. do 225 mln zł - podała Emperia w komunikacie dotyczącym wstępnych wyników.

Przychody ze sprzedaży towarów w okresie styczeń-lipiec wyniosły 1,55 mld zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku o 9,4 proc.

W lipcu 2018 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki zmalała o około 4,3 proc. w porównaniu do lipca 2017 roku.

LFL za okres styczeń-lipiec 2018 roku wzrósł o około 1,3 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2017 roku.

Emperia poinformowała, że w lipcu otworzono 7 sklepów, 2 supermarkety Stokrotka, 1 market Stokrotka Express i 2 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 2,2 tys. m kw.

Jak podano, łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec lipca wyniosła 457, a ich łączna powierzchnia handlowa wyniosła 192 tys. m kw. (PAP Biznes)

mat/ osz/

Źródło: PAP Biznes
Firmy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne
WIG -0,70% 57 618,54
2019-11-21 17:15:02
WIG20 -0,69% 2 179,53
2019-11-21 17:15:00
WIG30 -0,76% 2 471,15
2019-11-21 17:15:01
MWIG40 -0,92% 3 715,08
2019-11-21 17:15:01
DAX -0,16% 13 137,70
2019-11-21 17:37:00
NASDAQ -0,24% 8 506,21
2019-11-21 22:03:00
SP500 -0,16% 3 103,54
2019-11-21 22:08:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.