Sprzedaż w sklepach Stokrotka wzrosła rdr w VII o ok. 6,7 proc. do 225 mln zł

Sprzedaż towarów w sklepach Stokrotka, należących do Emperii Holding, wzrosła rdr w lipcu 2018 roku o ok. 6,7 proc. do 225 mln zł - podała Emperia w komunikacie dotyczącym wstępnych wyników.

Przychody ze sprzedaży towarów w okresie styczeń-lipiec wyniosły 1,55 mld zł i były wyższe od osiągniętych w analogicznym okresie 2017 roku o 9,4 proc.

W lipcu 2018 roku sprzedaż towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki zmalała o około 4,3 proc. w porównaniu do lipca 2017 roku.

LFL za okres styczeń-lipiec 2018 roku wzrósł o około 1,3 proc. w porównaniu do analogicznego okresu 2017 roku.

Emperia poinformowała, że w lipcu otworzono 7 sklepów, 2 supermarkety Stokrotka, 1 market Stokrotka Express i 2 sklepy franczyzowe. W konsekwencji powierzchnia handlowa sklepów powiększyła się o 2,2 tys. m kw.

Jak podano, łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec lipca wyniosła 457, a ich łączna powierzchnia handlowa wyniosła 192 tys. m kw. (PAP Biznes)

mat/ osz/

Źródło: PAP Biznes
Firmy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne
WIG -0,33% 59 738,56
2019-06-19 17:05:00
WIG20 -0,23% 2 319,71
2019-06-19 17:15:00
WIG30 -0,26% 2 662,64
2019-06-19 17:15:00
MWIG40 -0,77% 4 033,33
2019-06-19 17:05:00
DAX 0,83% 12 410,92
2019-06-20 13:48:00
NASDAQ 0,42% 7 987,32
2019-06-19 22:03:00
SP500 0,30% 2 926,46
2019-06-19 22:08:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.