Stokrotka, spółka zależna Emperii, osiągnęła w marcu sprzedaż towarów na poziomie 209 mln zł, co oznacza wzrost o ok. 27 proc. rdr - podała Emperia w komunikacie.


Przychody ze sprzedaży towarów za okres styczeń-marzec wyniosły 571 mln zł i były wyższe rok do roku o 26 proc.
Wzrost sprzedaży towarów LFL w sklepach własnych Stokrotki w marcu 2016 roku wyniósł około 9,6 proc., natomiast wzrost LFL za okres styczeń-marzec 2016 roku wyniósł około 8,5 proc.
W marcu zostało otworzonych 5 sklepów: 2 supermarkety, 1 market oraz 2 sklepy franczyzowe. Powierzchnia handlowa powiększyła się o 2 tys. m kw.: 1,1 tys. m kw. w supermarketach, 0,2 tys. m kw. w marketach oraz 0,7 tys. m kw. w sklepach franczyzowych.
Łączna liczba sklepów Stokrotka na koniec marca 2016 roku wyniosła 340, a łączna powierzchnia handlowa 164,8 tys. m kw. (PAP)
pel/ osz/