Notowana na rynku NewConnect spółka Site zdecydowała o zmianie nazwy na Fat Dog Games i rozpoczyna działalność w zakresie wydawania i koprodukcji gier cyfrowych - poinformowała firma w komunikacie.


"Fat Dog Games planuje działalność polegającą na pozyskiwaniu z rynku wartościowych produkcji growych, finansowanie i wspieranie produkcji, a po ich ukończeniu promowanie oraz wydawanie na platformach cyfrowych jak i w sprzedaży detalicznej" - napisano w komunikacie.
Dodano, że produkcje, nad którymi spółka pracuje są na wczesnym etapie rozwoju. Wymagają one finansowania zewnętrznego.
W ramach strategii na lata 2017-2020 Fat Dog Games planuje koprodukcję równocześnie do 25 projektów oraz 20 premier gier w każdym pełnym roku obrotowym.
"Celem spółki jest osiągnięcie sprzedaży w wysokości minimum 200 tys. kopii przynajmniej dwóch gier w roku obrotowym" - podała firma.
W związku z przejęciem firmy Dopamine, Fat Dog Games dysponuje od września 2017 roku 18 grami w produkcji, w tym trzema ukończonymi, a jedną wydaną na platformie Steam.
"Spółka jest gotowa do podpisania 3 nowych umów w pierwszej połowie września 2017 r." - napisano w raporcie.
Firma planuje pozyskiwać projekty możliwe do stworzenia w 12 miesięcy w małych zespołach. Zamierza wydawać nie więcej niż 300 tys. zł na produkcję jednego tytułu.
"W związku z połączonym działaniem w zakresie wydawania, finansowania oraz koprodukcji Fat Dog Games zapewni sobie udział w zyskach na poziomie od 50 proc. do 75 proc. od każdego projektu" - podała spółka.
Fat Dog Games przyjął strategię traktowania rynków azjatyckich jako kluczowego rynku zbytu.
"Spółka prowadzi zaawansowane rozmowy z partnerami z Japonii, Chin, Tajwanu oraz Singapuru. Spółka w IV kw. 2017 r. ogłosi podpisanie kluczowych umów dystrybucyjnych z partnerami azjatyckimi" - podano w raporcie.
Inwestorem strategicznym jest fundusz Erne Vetures notowany na rynku NewConnect, którego udział w kapitale zakładowym Fat Dog Games (po rejestracji emisji akcji serii F) będzie wynosił 36 proc. (PAP Biznes)
morb/ osz/