Każda firma może zarejestrować do udziału w konkursie drużyny firmowe. Ponadto, istnieje możliwość wystąpienia w roli Sponsora indywidualnego drużyn studenckich. To rozwiązanie pozwala wzmocnić wizerunek atrakcyjnego pracodawcy, jak również nawiązać kontakt z najbardziej atrakcyjnymi kandydatami na stanowiska wejściowe.
Program treningowy GMC Poland 2012 rozpoczyna się 29 października. Jest to wstępna runda, podczas której uczestnicy mogą się zapoznać z zasadami symulacji, a wyniki nie są brane pod uwagę w kolejnych stadiach. Pierwszy etap właściwych rozgrywek będzie miał miejsce na przełomie listopada i grudnia 2012, następnie - etap drugi- przełom stycznia i lutego 2013, półfinał - przełom lutego i marca 2013. Edycja zakończy się finałem krajowym, który odbędzie się w drugiej połowie marca 2013 w Warszawie. Drużyna zwycięska będzie reprezentować Polskę w finale światowym (kwiecień 2013).
Chętne do udziału drużyny firmowe (3-5 osób, istnieje możliwość łączenia pracowników różnych działów w jednym zespole) mogą się rejestrować do 26 października.
Więcej informacji, w tym szczegółowy harmonogram konkursu oraz dane na temat rejestracji, można znaleźć na stronie www.gmcpoland.pl.
GMC Poland 2012
Patron honorowy: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie
Sponsorzy generalni: Bank Zachodni WBK, Orange Polska, PGNiG
Patroni medialni: BRIEF, Gazeta Bankowa, MBA Manager, Personel i Zarządzanie, Strategie biznesu
Patroni Internetowi: Bankier.pl, „Marketing przy Kawie”
Współpraca: Brytyjsko - Polska Izba Handlowa
Źródło:Informacja prasowa