REKLAMA

Rywalizacja na wirtualnym rynku - po raz 13. w Polsce!

2012-08-21 16:13
publikacja
2012-08-21 16:13
Udział w konkursie pozwala spojrzeć na zarządzanie firmą z „lotu ptaka” oraz rozwinąć wiele kompetencji. Uczestnicy rozwijają zdolności analityczne oraz umiejętność planowania i zarządzania strategicznego, jak i pracy w zespole, zarządzania czasem, zarządzania zmianą. Nauce towarzyszy rywalizacja pomiędzy drużynami, która zawsze wyzwala wiele emocji. Kryterium wygranej jest cena akcji osiągnięta na wirtualnej giełdzie. Symulacja jest interaktywna. Na wyniki osiągnięte przez poszczególne zespoły wpływają zarówno decyzje podejmowane przez drużyny konkurencyjne, jak i procesy, które mają miejsce w otoczeniu rynkowym.

Każda firma może zarejestrować do udziału w konkursie drużyny firmowe. Ponadto, istnieje możliwość wystąpienia w roli Sponsora indywidualnego drużyn studenckich. To rozwiązanie pozwala wzmocnić wizerunek atrakcyjnego pracodawcy, jak również nawiązać kontakt z najbardziej atrakcyjnymi kandydatami na stanowiska wejściowe.

Program treningowy GMC Poland 2012 rozpoczyna się 29 października. Jest to wstępna runda, podczas której uczestnicy mogą się zapoznać z zasadami symulacji, a wyniki nie są brane pod uwagę w kolejnych stadiach. Pierwszy etap właściwych rozgrywek będzie miał miejsce na przełomie listopada i grudnia 2012, następnie - etap drugi- przełom stycznia i lutego 2013, półfinał - przełom lutego i marca 2013. Edycja zakończy się finałem krajowym, który odbędzie się w drugiej połowie marca 2013 w Warszawie. Drużyna zwycięska będzie reprezentować Polskę w finale światowym (kwiecień 2013).

Chętne do udziału drużyny firmowe (3-5 osób, istnieje możliwość łączenia pracowników różnych działów w jednym zespole) mogą się rejestrować do 26 października.

Więcej informacji, w tym szczegółowy harmonogram konkursu oraz dane na temat rejestracji, można znaleźć na stronie www.gmcpoland.pl.

GMC Poland 2012


Patron honorowy: Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie
Sponsorzy generalni: Bank Zachodni WBK, Orange Polska, PGNiG
Patroni medialni: BRIEF, Gazeta Bankowa, MBA Manager, Personel i Zarządzanie, Strategie biznesu
Patroni Internetowi: Bankier.pl, „Marketing przy Kawie”
Współpraca: Brytyjsko - Polska Izba Handlowa


Źródło:Informacja prasowa
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Warszawa

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki