Ryanair zmienił nazwę i logo w Polsce

Linie lotnicze Buzz zastąpiły Ryanair Sun – polski oddział przewoźnika. Większe zmiany będzie można zobaczyć od grudnia, gdy załogi otrzymają nowe stroje z pszczołą w logo zamiast irlandzkiej harfy. Samoloty w żółto-czarne barwy zostaną przemalowane najwcześniej w przyszłym roku – informuje portal Fly4free.com.

(fot. Buzz Air / )

Ryanair Sun realizuje nieco ponad połowę lotów z Polski i do Polski wykonywanych przez spółkę-matkę. Od niedzieli na tablicach odlotów widnieje jednak nazwa Buzz (z ang. brzęczenie) i nowe logo z żółto-czarną pszczołą. Wystartowała też nowa strona internetowa buzzair.com. Choć na razie po wejściu na nią jesteśmy przekierowani na stronę Ryanair Sun, wkrótce będzie można na niej zamawiać bilety na wszystkie połączenia realizowane przez Ryanaira.

Nowa nazwa Buzz to, według władz spółki, kolejny etap przekształceń marki, jaki miał miejsce już w przypadku austriackich linii Lauda czy maltańskich Malta Air. Zmiana ma obniżyć koszty działalności przewoźnika. Buzz będzie wynajmował spółce-matce samoloty i załogi. Pracownicy będą zatrudniani na zasadzie jednoosobowej działalności gospodarczej. Ich pracodawcą będzie spółka Warsaw Aviation.

Większe zmiany pasażerowie Buzza będą mogli zobaczyć od grudnia. Wówczas załogi zaczną nosić nowe stroje z żółto-czarnymi elementami zamiast granatowych i pszczołą w logo zamiast irlandzkiej harfy. Na przemalowanie samolotów trzeba będzie poczekać znacznie dłużej. Jak podaje portal Fly4free.com, większym problemem dla firmy od nowych barw jest dostawa nowych samolotów Boeing 737 Max 200. Docelowo przewoźnik chce kupić 58 maszyn, z czego 8 ma trafić bezpośrednio do Buzza.

1 listopada Buzz przejmie od Ryanaira bazy w Pradze i Sofii, a w grudniu w Budapeszcie.

Ryanair Sun działa w Polsce od 2017 r. Oferował wówczas loty czarterowe dla działających w Polsce biur podróży. Rejsowe loty polski oddział Ryanaira zaczął realizować w ubiegłym roku.

MKaz

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
3 59 raf2004

Jak zwykle rebranding ma na celu uniknięcie płacenia podatków w Polsce.

! Odpowiedz
2 43 cyklonb

mam nieodparte wrażenie że komuś dekiel odpalił...

! Odpowiedz
7 37 zmr1

Bałbym się wsiadac do samolotu pomalowanego w stylu pszczółki Mai, jak na zdjęciu. Niepoważnie to wygląda, zwłaszcza jak na usługę odpowiedzialną za życie swoich pasażerów.

! Odpowiedz
1 13 2kbb

Polska powinna mieć korzyści z takiego posunięcia. Choćby ludzie menadżerowie w polskiej spółce to jest plus...

! Odpowiedz
0 51 pralkaboga

malowanie trawy na zielono

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne