REKLAMA

Ruszył świąteczny sezon w bankach. Co proponują?

Zuzanna Brud2012-11-13 09:52
publikacja
2012-11-13 09:52
Pierwsze banki rozpoczęły bożonarodzeniowe kampanie reklamujące kredyty gotówkowe. W niektórych przypadkach są to faktyczne promocje, ale w innych tylko świątecznie ubrana standardowa oferta pożyczki.

kredyt gotówkowy na święta 2012
Image licensed by Ingram Image

Na sklepowych półkach pojawiły się choinki, a w bankach produkty w opakowaniach mających przypominać klientom, że niedługo święta, czyli dodatkowe wydatki. Z tego względu bożonarodzeniowa oferta instytucji finansowych skupia się przede wszystkim wokół pożyczek i kredytów.

Oferta promocyjna, ale nie nowa


Bank BGŻ oferuje obecnie „świąteczną pożyczkę gotówkową z ubezpieczeniem”. Do końca grudnia klienci, którzy chcą zaciągnąć kredyt do 10 tys. zł na maksymalnie 2 lata, mogą skorzystać z promocyjnego oprocentowania na poziomie 13% i prowizji 0% dla pożyczki z ubezpieczeniem. Pożyczka bez ubezpieczenia będzie droższa – oprocentowanie 17%, prowizja 5%.

Promocja ta – choć pod świąteczną nazwą – obowiązywała jeszcze długo przed świętami. Na przełomie sierpnia i września pożyczkę gotówkową o identycznych parametrach, a pod nazwą „Tania pożyczka”, reklamowały dwie wiewiórki.



W ramach świątecznej kampanii również Credit Agricole odkurzył ofertę. Klientom proponuje udział w loterii promocyjnej „Spłacimy Twój Kredyt II”. Już sama nazwa sugeruje, że to druga edycja promocji, a więc nie nowość.

Oferta standardowa, ale w klimacie świąt


Niektóre banki prowadzą bożonarodzeniową kampanię, reklamując standardowe kredyty dostępne w ich ofercie. W okresie obowiązywania promocji nie zmieniają się warunki, na jakich zostanie udzielona pożyczka. Przykładowo Alior Bank w kolejnym już spocie reklamowym (tu przykładowa edycja z marca, września i listopada) promuje pożyczkę z gwarancją najniższej raty. BZ WBK zachęca do wzięcia udziału w „loterii na spokojny kredyt” z ubezpieczeniem, w której można wygrać citroena C4 lub nagrodę pieniężną. Bank namawia też, żeby „przyjść po sianko na święta”. Z kolei ING Bank Śląski w świątecznej reklamie przekonuje, że „lepiej pożyczać z banku, niż liczyć na św. Mikołaja… a najlepiej wziąć Pakiet 5000 zł”.



W najbliższym czasie można spodziewać się wzmożonej akcji kredytowej o świątecznym charakterze. Banki liczą bowiem, że klienci sfinansują z pożyczonych środków wigilijną kolację, prezenty czy noworoczny wyjazd na narty.

Zuzanna Brud, Bankier.pl
Źródło:
Tematy
Wyjątkowa wyprzedaż Ford Pro. Poznaj najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.

Komentarze (1)

dodaj komentarz
~precz z bankami
niech zaczną wreszcie wykonywać to co do nich należy, PÓKI CO TO OLEWAJĄ KLIENTÓW okradają tych najbiedniejszych (którzy nie mają wplywów regularnych), zero kontaktu, zero oprocentowania po co mam trzymać konto? :/ mam w d. wasze konta

Powiązane: Budżet rodziny

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki