Rebranding Santandera ma przyciągnąć młodych

- Marka BZ WBK nie była kojarzona z innowacyjnością, ale z tradycją i bankiem regionalnym - mówi prezes Santander Bank Polska Michał Gajewski. Nowy szyld ma pomóc m.in. w przyciąganiu młodych klientów.

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 4 gronostaj

I kto w to uwierzy? Rebranding robi się po to aby wyprowadzać pieniądze do centrali poza Polskę.

Czy oni naprawdę myślą, że ludzie są aż tacy tępi w tym kraju?

! Odpowiedz
0 1 pawelnyczaj

Sam rebranding nie wystarczy. Moim zdaniem koniecznie trzeba zrezygnować z określeń rodem z PRL, takich jak: regulamin usług dla ludności. Powinno być: regulamin usług dla klientów indywidualnych

! Odpowiedz
1 12 londonern

Trzeba miec mocno zryty beret marketingowymi haselkami, zeby uwierzyc, ze rebranding przyniesie nowych klientow. Produkty zrobcie dobre, a nie wydawajcie kase w kosmos.

! Odpowiedz
0 20 karbinadel

Wątpię by oni sami wierzyli w ten bełkot. Ale przecież nie mogą się przyznać do tego, że rebranding ma na celu zwiększenie kosztów oraz wyprowadzenie kasy za używanie prawa do marki

! Odpowiedz