REKLAMA
PROMOCJA CITI I BANKIER.PL

Rebranding Santandera ma przyciągnąć młodych

2018-09-10 17:08
publikacja
2018-09-10 17:08

- Marka BZ WBK nie była kojarzona z innowacyjnością, ale z tradycją i bankiem regionalnym - mówi prezes Santander Bank Polska Michał Gajewski. Nowy szyld ma pomóc m.in. w przyciąganiu młodych klientów.

Rebranding Santandera ma przyciągnąć młodych
Rebranding Santandera ma przyciągnąć młodych
fot. Mateusz Szymański / / Bankier 100x100

Źródło:
Tematy
Najlepsze konta premium – wrzesień 2025 r.
Najlepsze konta premium – wrzesień 2025 r.
Advertisement

Komentarze (4)

dodaj komentarz
gronostaj
I kto w to uwierzy? Rebranding robi się po to aby wyprowadzać pieniądze do centrali poza Polskę.

Czy oni naprawdę myślą, że ludzie są aż tacy tępi w tym kraju?
pawelnyczaj
Sam rebranding nie wystarczy. Moim zdaniem koniecznie trzeba zrezygnować z określeń rodem z PRL, takich jak: regulamin usług dla ludności. Powinno być: regulamin usług dla klientów indywidualnych
londonern
Trzeba miec mocno zryty beret marketingowymi haselkami, zeby uwierzyc, ze rebranding przyniesie nowych klientow. Produkty zrobcie dobre, a nie wydawajcie kase w kosmos.
karbinadel
Wątpię by oni sami wierzyli w ten bełkot. Ale przecież nie mogą się przyznać do tego, że rebranding ma na celu zwiększenie kosztów oraz wyprowadzenie kasy za używanie prawa do marki

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki