Qumak zdobył kontrakt na trzyletnią obsługę zgłoszeń telefonicznych i e-mailowych do centrum awaryjnego i dystrybucyjnego Energa-Operator. Całkowita potencjalna wartość zlecenia to ponad 11 mln zł netto - podała spółka w komunikacie prasowym.
Zlecenie podzielone jest na cztery obszary zadaniowe.
Pierwszy obszar obejmuje podstawowe działania związane z przyjmowaniem, rejestracją i udzielaniem informacji w zakresie m.in.: zgłoszeń zagrożenia życia lub mienia wynikających z procesu dystrybucji energii elektrycznej, zgłoszeń dotyczących przerw w dostawach energii oraz przyłączeń, eksploatacji sieci, rozliczeń i windykacji.
Przewidywana liczba obsługiwanych zapytań ze strony klientów Energa-Operator to 82,5 tys. w skali miesiąca. Ta część kontraktu o wartości ok. 7,1 mln zł netto, jest gwarantowana przez zamawiającego.
Kolejne trzy obszary rozszerzające są opcjonalne i mogą być zlecone w każdej chwili do 30 czerwca 2019 r. Kontrakt będzie obsługiwany całodobowo w otwartym na początku sierpnia przez Qumak Centrum Usług Service Desk w Płocku. (PAP)
gsu/ asa/