Skonsolidowane przychody VRG w lutym 2023 roku wyniosły 86,4 mln zł, co oznacza wzrost o 5,7 proc. rdr - poinformowała spółka we wstępnych szacunkach.


Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły w lutym 33,8 mln zł, o 1,9 proc. więcej rdr.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły w lutym 50 mln zł i były wyższe rdr o 5,8 proc.
Sprzedaż online ukształtowała się w lutym na poziomie 10,8 mln zł, co oznacza spadek rdr o 18,7 proc.
VRG poinformowało, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnęła w lutym 51,2 proc. i była wyższa o 0,6 pp. rdr.
Jak podano, łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec lutego 2023 roku wyniosła 52,1 tys. m kw., czyli spadła o 0,8 proc. rdr. (PAP Biznes)
pam/ gor/