Skonsolidowane przychody VRG w czerwcu 2021 roku wyniosły około 104,9 mln zł, co oznacza wzrost o 26,1 proc. rdr - poinformowała spółka w komunikacie. Narastająco od początku roku przychody VRG wyniosły 415,9 mln zł i były wyższe rdr o 11,7 proc.


Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie odzieżowym (marki Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler) wyniosły w czerwcu około 61,5 mln zł i były wyższe rdr o około 22,8 proc. W okresie styczeń-czerwiec w tym segmencie przychody wyniosły około 213,5 mln zł i były niższe o około 5,6 proc. rdr.
Przychody ze sprzedaży detalicznej zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły w czerwcu około 40,6 mln zł i były wyższe rdr o około 33 proc. W ujęciu narastającym wartość przychodów w tym segmencie wyniosła około 188,4 mln zł, czyli wzrosła o 41,2 proc. rdr.
Sprzedaż online ukształtowała się w czerwcu na poziomie 13,3 mln zł, co oznacza spadek rdr o 21,6 proc. Łącznie w okresie styczeń-czerwiec sprzedaż online wyniosła 100,3 mln zł, co oznacza spadek o 9,8 proc. rdr.
VRG poinformowało, że skonsolidowana marża ze sprzedaży osiągnięta w czerwcu wyniosła około 56,2 proc. i była wyższa rdr o około 5,8 pp. Narastająco od początku roku, marża wyniosła 51,3 proc. i była wyższa o 4,1 pp. rdr.
Jak podano, łączna powierzchnia sprzedaży detalicznej grupy na koniec czerwca wyniosła 52,4 tys. m kw. i była niższa o 0,6 proc. niż rok wcześniej. (PAP Biznes)
pel/ osz/