REKLAMA

Program motywacyjny CD Projekt zakłada wypracowanie w latach 2016-21 ponad 1 mld zł zysków

2016-03-10 08:57
publikacja
2016-03-10 08:57

W związku z zakończeniem dotychczasowego programu motywacyjnego zarząd CD Projekt wraz z zatwierdzeniem strategii na lata 2016-2021 planuje wnioskować do ZWZ o zgodę na wprowadzenie nowego programu motywacyjnego. Zgodnie z jednym z jego założeń suma zysków w latach 2016-21 ma wynieść 1,09 mld zł - podał CD Projekt w raporcie za 2015 r.

Projekt programu motywacyjnego zakłada dwa kryteria rynkowe (20 proc. uprawnień) i wynikowe (80 proc. uprawnień).

Realizacja kryterium rynkowego uzależniona byłaby od spełnienia się warunku polegającego na zmianie kursu akcji spółki w okresie obowiązywania programu, wyższej od zmiany poziomu indeksu WIG w tym samym okresie, powiększonej o 100 punktów procentowych.

Realizacja kryterium wynikowego uzależniona byłaby od osiągnięcia określonych celów wynikowych i jest możliwa w trzech wariantach:

- suma skonsolidowanych zysków netto grupy z działalności kontynuowanej za lata 2016-2019 na poziomie 618,4 mln zł, lub w razie nie osiągnięcia tego kryterium:

- suma skonsolidowanych zysków netto grupy z działalności kontynuowanej za lata 2016-2020 na poziomie 855,5 mln zł lub w razie nie osiągnięcia tego kryterium:

- suma skonsolidowanych zysków netto grupy z działalności kontynuowanej za lata 2016-2021 na poziomie 1,09 mld zł.

CD Projekt w czwartek w raporcie rocznym opublikował założenia strategii na lata 2016-2021. Poniżej jej podstawowe założenia w odniesieniu do studia CD Projekt Red i GOG.com.

Studio CD Projekt Red:

Rok 2016

- Premiera drugiego dodatku do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon zatytułowanego Krew i Wino.

- Realizacja planu nowych działań promocyjnych i aktywnego wsparcia sprzedaży gry Wiedźmin 3: Dziki Gon.

- Gra nowego (dla spółki) formatu.

Lata 2017-2021

- Premiera gry Cyberpunk 2077.

- Premiera kolejnej gry fabularnej (RPG) kategorii AAA.

- Rozszerzanie marek grupy na obszarach innych mediów i produktów.

- Stałe wspieranie sprzedaży i aktywne zarządzanie tytułami już wydanymi.

- Ponad dwukrotne powiększenie zespołu CD Projekt RED. Rozwój czterech niezależnych teamów w tym pracujących nad grami z nowych dla studia segmentów.

- Otworzenie kolejnych lokalnych przedstawicielstw CD PROJEKT RED w kluczowych terytoriach.

GOG.com:

Rok 2016

- Wydanie w dniu światowej premiery gry AAA stworzonej poza grupą CD Projekt, wraz z pełnym wsparciem GOG Galaxy.

- Rozbudowanie GOG Galaxy o funkcje i technologie sieciowe potrzebne do obsługi nowej gry z CD Projekt RED.

- Wprowadzenie cen i płatności w nowych walutach oraz kolejne lokalne wersje językowe serwisu GOG.com.

- Dalsze wsparcie wprowadzonego na początku roku nowego segmentu gier "w trakcie produkcji" (model "early access"), który jest bardzo istotny z punktu widzenia powiększania oferty o nowe tytuły.

Lata 2017-2021

- Rozbudowa oferty gier premierowych stworzonych poza grupą CD PROJEKT, wraz z pełnym wsparciem GOG Galaxy.

- Wspieranie technologiczne kolejnych tytułów produkowanych przez CD Projekt RED, wraz z dostarczaniem szytych na miarę rozwiązań z obszaru rozgrywki sieciowej i usług online. (PAP)

gsu/ asa/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Temperatura skacze, nagroda wzrasta! Otwórz konto i odbierz nawet 350 zł!

Temperatura skacze, nagroda wzrasta! Otwórz konto i odbierz nawet 350 zł!

Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki