W dzisiejszym odcinku Programu Antykryzysowego porozmawiamy o zakupach online. W czasie pandemii ta forma sprzedaży stała się niezwykle popularna, wiele sklepów przeniosło swoje biznesy z offline'u do online'u właśnie. Jak sobie z tym poradziły? I z czym miały największe problemy? Czego oczekują klienci od zakupów online i jak ta obsługa powinna wyglądać?
- Dzisiaj mamy nową normalność. Mamy przed sobą niepewne czasy. Nie wiadomo, co tak naprawdę będzie działo się na jesieni. Wielu retailerów przewiduje, że sytuacja może się powtórzyć. Wejście w online, wejście w e-commerce to więc naturalna strategia dywersyfikacji ryzyka, mówiąc najprostszym językiem - mówi Karol Milewski, członek zarządu Omnipack
- Jeżeli spojrzymy teraz na to, co się działo do tej pory, czyli że w okresie lockdownu co piąta transakcja online w Polsce była wykonana przez nowego konsumenta, to w zasadzie pokazuje nam siłę tego trendu. I wydaje nam się, że perspektywa jest taka, że to będzie się tylko i wyłącznie nasilało - dodaje Milewski.


Rozmowy możecie słuchać również w formie podcastu. Wszystkie odcinki Podcasu Antykryzysowego znajdziecie na stronie pb.pl/antykryzysowy i w aplikacjach podcastowych, w tym na SoundCloud, Spotify i Apple Podcasts.
JS


























































