Problemy z powiadomieniami o transakcjach w ING Banku Śląskim

ING Bank Śląski poinformował klientów o problemach technicznych. Klienci posiadający rachunek w banku moli otrzymywać wprowadzające w błąd, podwójne powiadomienia o przeprowadzonych transakcjach.

Informację na temat problemów technicznych, z którymi zmaga się bank, zamieszczono na stronie www.ingbank.pl. ING wyjaśniał w nim, że klienci korzystający z systemu Moje ING Mobile od 8 stycznia mogli otrzymywać podwójne powiadomienia "push" o transakcjach przeprowadzonych po 1 stycznia 2018 r., pozostali mogli spotkać się z podwójnymi SMS-ami.

Klienci banku zgłaszali nam jednak, że problemy mogły przybierać również inną formę - niektórzy otrzymywali wczoraj nie tyle podwójne, co wielokrotne powiadomienia, do innych potwierdzenie transakcji docierało z opóźnieniem.

Wiesz o awarii w banku? Powiadom redakcję Bankier.pl
Wiesz o awarii w banku? Powiadom redakcję Bankier.pl (Bankier.pl)

Bank zapewnił nas, że pracuje nad rozwiązaniem problemu.

Malwina Wrotniak

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 1 tdtd

Użytkownicy dostają "pushę o transakcjach". Nieżle, taka funkcja to chyba tylko w ING.

! Odpowiedz
3 8 bialy_kruk

PN DM BZWBK
WT PKO BP
SR ING
CZ ?

! Odpowiedz
0 1 niepelnosprawny_org

wszystkie razem skapitulują ;)

! Odpowiedz
Rozlicz PIT za 2017
szybko i bez błędów

lub uruchom online teraz

Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl