Potencjał Silver Group

16 marca 2011, Warszawa, Hotel InterContinental
  • Preferencje zakupowe seniorów
  • Komunikacja z seniorem w kampanii DRA
  • Jak wykorzystać potencjał klienta o najniższych dochodach – case study Carrefour Polska
  • Jak komunikować się z seniorem? – case studies: Skarbiec Mennica Polska, Emporia Telecom, Fundusz Hipoteczny DOM
Dlaczego warto wziąć udział:

W dobie spowolnienia gospodarczego wiele firm szuka nowych, lojalnych, stabilnych klientów. Szczególnie atrakcyjną grupę stanowią starsi konsumenci (tzw. Silver Group), odporni na kryzys gospodarczy, posiadający stałe źródło dochodów. Na warsztatach, na podstawie licznych przykładów przedstawimy:
- Preferencje zakupowe Silver Group
- Przykłady udanych kampanii reklamowych
- Liczne case studies

Swoim doświadczeniem podzielą się z Państwem: Carrefour Polska, Emporia Telecom, Fundusz Hipoteczny DOM, GfK Polonia, Rubikom Strategy Consultants, Dom Mediowy PHD.
Spotkanie to znakomita okazja do zaoszczędzenia przez Państwo czasu oraz możliwość wymiany doświadczeń z prelegentami oraz uczestnikami warsztatów.

Więcej informacji na stronie www.bmspolska.pl
Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj

Kalendarium przedsiębiorcy

Brak wydarzeń

Kalkulator płacowy

Oblicz wysokość pensji netto, należne składki oraz podatek.