- Preferencje zakupowe seniorów
- Komunikacja z seniorem w kampanii DRA
- Jak wykorzystać potencjał klienta o najniższych dochodach – case study Carrefour Polska
- Jak komunikować się z seniorem? – case studies: Skarbiec Mennica Polska, Emporia Telecom, Fundusz Hipoteczny DOM
W dobie spowolnienia gospodarczego wiele firm szuka nowych, lojalnych, stabilnych klientów. Szczególnie atrakcyjną grupę stanowią starsi konsumenci (tzw. Silver Group), odporni na kryzys gospodarczy, posiadający stałe źródło dochodów. Na warsztatach, na podstawie licznych przykładów przedstawimy:
- Preferencje zakupowe Silver Group
- Przykłady udanych kampanii reklamowych
- Liczne case studies
Swoim doświadczeniem podzielą się z Państwem: Carrefour Polska, Emporia Telecom, Fundusz Hipoteczny DOM, GfK Polonia, Rubikom Strategy Consultants, Dom Mediowy PHD.
Spotkanie to znakomita okazja do zaoszczędzenia przez Państwo czasu oraz możliwość wymiany doświadczeń z prelegentami oraz uczestnikami warsztatów.
Więcej informacji na stronie www.bmspolska.pl



















































