Poczta Polska chce mieć w 2022 roku przynajmniej 2 tys. automatów paczkowych - poinformował podczas debaty "Strategia Poczty Polskiej na lata 2021 - 2023" prezes spółki Tomasz Zdzikot.


"W ramach strategii chcemy bardzo mocno postawić na rynki wznoszące - to obsługa rynku paczkowego, obsługa e-commerce. Chcemy rozbudowywać sieć umożliwiającą odbiór naszych przesyłek w punkcie. Dzisiaj oferujemy odbiór w ponad 13,4 tys. punktów. Współpracujemy w tym zakresie z sieciami handlowymi m.in Żabką. Orlen też umożliwia odbieranie naszych paczek. W perspektywie strategicznej chcemy rozwijać tę sieć do 20 tys. punktów. Zawarliśmy już w tym obszarze konkretne umowy i zawrzemy kolejne w najbliższym czasie i będziemy o tym komunikować" - powiedział prezes.
"Chcemy umożliwić naszym klientom korzystanie z automatów paczkowych. To jest projekt, który został uruchomiony i przygotowany. W perspektywie 2022 roku chcemy, żeby ich było w naszym kraju przynajmniej 2 tys." - dodał.
Zdzikot poinformował, że strategia Poczty Polskiej na lata 2021 - 2023 zakłada 1,2 mld zł inwestycji. (PAP Biznes)
epo/ osz/
























































