REKLAMA

Pepco zmieniło logo

2021-11-10 14:46
publikacja
2021-11-10 14:46

Pepco zmieniło swoje logo. Zrezygnowało z koloru niebieskiego, żółtego, czerwonego i białego, na rzecz odcieni fioletu i niebieskiego, zaś nazwa napisana jest prostszym krojem pisma. Nowe logo zagościło już w 50 nowych lokalizacjach sklepu w całej Europie.

Pepco zmieniło logo
Pepco zmieniło logo
fot. Pepco / / Pepco

– Co kilka lat odświeżamy wygląd naszych sklepów oraz komunikację do klienta. Chcemy podążać za najnowszymi trendami. Dzięki licznym badaniom, spotkaniom z klientami i testom doszliśmy do konkretnych wniosków i zaplanowaliśmy modyfikacje. Niektóre ze zmian są widoczne już we wszystkich sklepach Pepco, inne, jak całościowy rebranding, wprowadzane są stopniowo. Od października każdy nowy sklep otwieramy już w nowym brandingu – odpowiada Katarzyna Wilczewska, corporate communication manager Pepco, cytowana przez portal wiadomoscihandlowe.pl.

Proces rebraindingu obejmie nie tylko logo oraz wygląd wszystkich istniejących sklepów, ale też całą komunikację z klientem. Jak podkreśla Katarzyna Wilczewska, „chcemy mieć pewność, że klienci docenią naszą markę za jakość idącą w parze z ceną. Dzięki obecnym zmianom chcemy budować wizerunek marki dostępnej dla każdego, oferującej świetną jakość za dobrą cenę i nowoczesnej”.

To nie jedyna duża zmiana, która ostatnio została wprowadzona przez sklep. Od niedawna Pepco zdecydowało się wejść na rynek e-commerce. Produkty firmy można zamówić przez internet za pośrednictwem takich platform, jak Allegro, Empik, czy Goodie. Klienci, którzy zdecydują się na opcję dostawy realizowaną za pośrednictwem Orlen Paczka, mogą liczyć na darmową przesyłkę.

AB

Źródło:
Tematy
Konta bez drenowania firmowego budżetu? Sprawdź, gdzie przedsiębiorca płaci najmniej
Konta bez drenowania firmowego budżetu? Sprawdź, gdzie przedsiębiorca płaci najmniej

Komentarze (8)

dodaj komentarz
forfun
proponuję zmienić asortyment na lepszej jakości bo to znaczy więcej niż najnowsze logo
bha
Kieszeni i portfeli pracownikom to raczej nie zapełni.
jaffa
ale grube dziewczyny, rany. Nie wiem ale wydaje mi się że im młodsze pokolenie (patrząc na 10-lecia) tym grubsi ludzie. Kiedyś z grubych w szkole to każdy się śmiał, ... a teraz to pewnie z chudych się śmieją.
salad77 odpowiada rozwielitek
a na końcu świnka Peppa przejmie i Pepco, i Pepsi
pankleks
To chyba tą markę reklamuje Messi i chętnie tam robi zakupy wiem bo widziałem

Powiązane:

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki