PZU będzie wyglądać inaczej

PZU planuje do września przeprowadzić rebranding swoich placówek. Na proces odświeżenia marki spółka wyda około 25 mln zł - poinformował Witold Jaworski, członek zarządu PZU SA.

"Stare logo będzie znikało i będzie sukcesywnie zastępowane przez nowe logo. W ciągu 2-3 miesięcy 95 proc. tego procesu będzie zakończone" - powiedział dziennikarzom Jaworski.

Dodał, że proces rebrandingu będzie kosztował łącznie około 25 mln zł ponad przeciętny budżet marketingowy, który rocznie wynosi około 40-50 mln zł.

"Część tych środków została już wydana" - powiedział Jaworski. (PAP)

seb/ asa/

Źródło: PAP Biznes
Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne
PZU 1,04% 30,04
2020-06-02 17:04:47
WIG 0,48% 48 879,21
2020-06-02 17:15:00
WIG20 0,75% 1 749,34
2020-06-03 09:07:45
WIG30 0,73% 2 026,00
2020-06-03 09:07:00
MWIG40 1,24% 3 478,56
2020-06-02 17:15:00
DAX 0,99% 12 140,35
2020-06-03 09:02:00
NASDAQ 0,59% 9 608,38
2020-06-02 22:03:00
SP500 0,82% 3 080,82
2020-06-02 22:08:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.