REKLAMA

PZU będzie wyglądać inaczej

2012-05-10 10:47
publikacja
2012-05-10 10:47

PZU planuje do września przeprowadzić rebranding swoich placówek. Na proces odświeżenia marki spółka wyda około 25 mln zł - poinformował Witold Jaworski, członek zarządu PZU SA.

"Stare logo będzie znikało i będzie sukcesywnie zastępowane przez nowe logo. W ciągu 2-3 miesięcy 95 proc. tego procesu będzie zakończone" - powiedział dziennikarzom Jaworski.

Dodał, że proces rebrandingu będzie kosztował łącznie około 25 mln zł ponad przeciętny budżet marketingowy, który rocznie wynosi około 40-50 mln zł.

"Część tych środków została już wydana" - powiedział Jaworski. (PAP)

seb/ asa/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki