REKLAMA
QUIZ

PAGED: kluczowe elementy Strategii rozwoju holdingu Paged na lata 2017-2021

2017-04-03 23:55
publikacja
2017-04-03 23:55
Spis treści:

1. RAPORT BIEŻĄCY

2. MESSAGE (ENGLISH VERSION)

3. INFORMACJE O PODMIOCIE

4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ


Spis załącznikĂłw:
Strategia_holdingu_Paged_2017-2021.pdf  (RAPORT BIEŻĄCY)

KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO
Raport bieżący nr 5 / 2017
Data sporządzenia: 2017-04-03
Skrócona nazwa emitenta
PAGED
Temat
kluczowe elementy Strategii rozwoju holdingu Paged na lata 2017-2021
Podstawa prawna
Art. 17 ust. 1 MAR - informacje poufne.
Treść raportu:
Zarząd Paged S.A. z siedzibą w Warszawie (dalej: Spółka) informuje, że w dniu 03.04.2017 r. Rada Nadzorcza Spółki pozytywnie zaopiniowała Strategię rozwoju holdingu Paged na lata 2017-2021.
Strategicznym celem Grupy Paged jest wzrost jej wartości dla Akcjonariuszy. Zgodnie z założeniami Strategii ma on zostać osiągnięty poprzez:
- rozwój biznesu podstawowego Grupy, za który Zarząd Spółki uznaje obecnie segment sklejkowy,
- rozwój Europa Systems sp. z o.o., która, wraz z innymi firmami o dużym potencjale wzrostu, które Spółka spodziewa się pozyskać w pięcioletnim horyzoncie czasu, ma stanowić „źródło dynamicznego wzrostu” Grupy,
- działalność inwestycyjną, skoncentrowaną na firmach wpisujących się w profil „źródeł dynamicznego wzrostu”, dopuszczającą inwestycje oportunistyczne, o wysokiej stopie zwrotu.
W ocenie Zarządu Spółki jedną z najważniejszych przewag konkurencyjnych Grupy Paged jest know-how w budowaniu wartości spółek - poprzez aktywny udział w kreowaniu wzrostowych strategii i wsparcia w ich skutecznej realizacji, szczególnie w obszarach:
- rozwoju mocy produkcyjnych,
- sprzedaży w segmencie B2B oraz zarządzania dystrybucją,
- optymalizacji operacyjnej,
- ekspansji międzynarodowej,
- wyszukiwania i realizacji szans rozwojowych poprzez transakcje M&A.
Strategicznym celem dla „biznesu podstawowego” jest ok. 5% średnioroczny wzrost przychodów w horyzoncie pięcioletnim (przy założeniu utrzymania dotychczasowej rentowności).
Inicjatywy strategiczne dla segmentu sklejkowego, stanowiącego dzisiaj biznes podstawowy to:
- umacnianie pozycji na rynkach zagranicznych,
- utrzymanie pozycji lidera na polskim rynku,
- potencjalne zwiększenie mocy produkcyjnych,
- wzrost utylizacji mocy produkcyjnych,
- szukanie dodatkowych źródeł surowca,
- zwiększenie udziału sklejki o wysokiej wartości dodanej w strukturze produkcji,
- budowanie kompetencji B+R.
Natomiast strategicznym celem dla „źródeł dynamicznego wzrostu” Grupy jest ok. 15% średnioroczny wzrost przychodów w horyzoncie pięcioletnim (przy założeniu utrzymania dotychczasowej rentowności biznesu). W przypadku Europa Systems ma zostać osiągnięty poprzez:
- rozwijanie portfela produktowego,
- wzmocnienie sił sprzedażowych,
- rozwijanie kompetencji „smart engineering”,
- budowanie zespołu badan i rozwoju,
-modularyzacja produktów,
- optymalizacja produkcji,
- usprawnianie procesów,
- ulepszenie procesów zakupowych.
W odniesieniu do segmentu meblowego, Strategia rozwoju Grupy Paged w krótkim terminie zakłada kontynuację procesu odbudowy wartości segmentu poprzez realizację planu naprawczego. W dłuższym okresie dokonując analizy potencjalnych kierunków rozwoju oraz przeglądu opcji strategicznych dla segmentu.
Podsumowanie najważniejszych informacji nt. Strategii holdingu Paged na lata 2017-2021 stanowi załącznik do niniejszego raportu.
Załączniki
Plik Opis
Strategia holdingu Paged_2017-2021.pdfStrategia holdingu Paged_2017-2021.pdf Strategia holdingu Paged na lata 2017-2021

MESSAGE (ENGLISH VERSION)

INFORMACJE O PODMIOCIE    >>>

PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
Data Imię i Nazwisko Stanowisko/Funkcja Podpis
2017-04-03 Tomasz Modzelewski Prezes Zarządu
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)
Tematy
Wyjątkowa Wyprzedaż Forda. Hybrydowe SUVy już od 88 900 zł.
Wyjątkowa Wyprzedaż Forda. Hybrydowe SUVy już od 88 900 zł.

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki