Orange Polska w trzecim kwartale 2016 roku straciła netto 302 tys. klientów telefonii komórkowej. Liczba stacjonarnych łączy głosowych grupy zmniejszyła się o 71 tys. - podała spółka w raporcie kwartalnym.
Poniżej prezentujemy dane operacyjne Orange Polska w III kwartale 2016 r. wraz z danymi historycznymi:
2015 2016 III kw. IV kw. I kw. II kw. III kw. LICZBA KLIENTÓW (w tys.)TELEFONIA KOMÓRKOWA 15 693 15 906 16265 16696 16394 zmiana 106 213 358 431 -302 POST PAID 8 087 8 361 8575 8798 9085 zmiana 190 274 214 223 287 PRE PAID 7 606 7 545 7689 7898 7309 zmiana -84 -61 144 209 -589 INTERNET MOBILNY 1 813 2 012 2229 2473 2615 zmiana 113 199 217 244 142
ŁĄCZA STACJONARNE 4 268 4 194 4120 4059 3988 zmiana -76 -74 -74 -61 -71
DOSTĘPY SZEROKOPASMOWE 2 131 2 105 2079 2057 2025 zmiana -28 -26 -26 -22 -32 ADSL 1 794 1 734 1699 1613 1562 zmiana -56 -60 -35 -86 -51
TV 774 787 797 803 761 zmiana 13 13 10 6 -42
ARPU
TELEFONIA KOMÓRKOWA 30,6 29,8 28,9 28,10 28,1 zmiana 0 -1 -0,9 -0,80 0,00 POST PAID 49,1 47,1 45,3 44,30 43,7 zmiana -0,9 -2 -1,8 -1,00 -0,60 PRE PAID 13,2 12,7 12,4 11,90 12 zmiana 0,3 -1 -0,3 -0,50 0,10
TELEFONIA STACJONARNA 40 39,3 39,2 38,70 38,4 zmiana -0,2 -1 -0,1 -0,50 -0,30
DOSTĘP SZEROKOPASMOWY 61,2 61,2 60,3 60,20 60,3 TELEWIZJA I VOIP zmiana -0,2 - -0,9 -0,10 0,10
(PAP)
gsu/