Przez większą część piątku trwała awaria w sieci Orange Polska. Od rana klienci z całej Polski zgłaszali problemy z dostępem do internetu stacjonarnego.


"Szczecin - cały światłowód padł!", "Od około godziny 8 brak internetu światłowodowego w Kołobrzegu. Z tego co widzę, to nie tylko u mnie. Kiedy można spodziewać się rozwiązania problemu?", "U mnie też od kilku godzin brak światłowodu, kiedy naprawicie awarie? U sąsiadów też brak, więc to, nie że tylko u mnie" – o problemach z dostępem do internetu pisali użytkownicy sieci na Facebooku.
Pierwsze zgłoszenia o problemach z dostępem do internetu stacjonarnego zaczęły spływać już po godzinie 6 rano w piątek (11 czerwca), wynika z doniesień serwisu Downdetector. Najwięcej raportów o problemach pochodzi z Poznania, Warszawy, Gdańska, Szczecina, Wrocławia, Krakowa, Łodzi, Katowic oraz Koszalina.


"Mamy potwierdzone problemy z dostępem do internetu stacjonarnego", "(...) w podanej lokalizacji mamy zarejestrowaną usterkę światłowodu. Prace naprawcze trwają i powinny zakończyć się do 24 godzin. Przepraszamy za utrudnienia" – potwierdził Orange w odpowiedzi na komentarze użytkowników sieci zamieszczone na Twitterze oraz Facebooku.
@policjant chętnie pomożemy. Mamy potwierdzone problemy z dostępem do internetu stacjonarnego. Czy zechcesz nam podać miejscowość i ulicę. Sprawdzimy informacje dla Ciebie.
— Orange Polska (@Orange_Polska) June 11, 2021
DF