REKLAMA

Opel zmodyfikował logo i barwy

Marcin Kaźmierczak2020-12-01 10:53redaktor Bankier.pl
publikacja
2020-12-01 10:53

Jaskrawe żółte tło i nowa czcionka charakteryzują nowe logo Opla, które pojawi się na nowych autach i w salonach samochodowych w 2021 r. Wciąż jednak znakiem charakterystycznym marki pozostaje czarna błyskawica.

Zastosowany w nowym logo pierścień otaczający błyskawicę został namalowany cieńszą kreską. Pod spodem wciąż widnieje napis „Opel” jednak powstał przy użyciu nowej czcionki „Opel Next”.

– Nowe wzornictwo Opla koncentruje się na najważniejszych aspektach, eliminując zbędne ozdobniki i elementy niepotrzebnie absorbujące uwagę. Nowy żółty kolor Opla symbolizuje elektryczność — nowe paliwo na nowe czasy. Kolor elektryzuje i zapada w pamięć, tworząc łatwo rozpoznawalną tożsamość – czytamy w komunikacie Opla.

Po raz pierwszy nowy emblemat Opla pojawił się na studyjnej wersji modelu gt x experimental. Neonowy odcień żółtego koloru użyty wówczas w konturze profilu teraz stanowi część odnowionego logo marki.

Nowe logo będą pojawiały się na produkowanych przez Opla autach od 2021 r. W pierwszej połowie 2021 r. światło dzienne ujrzą także nowe generacje modeli crossland i mokka, które będą pierwszymi autami produkowanymi przez Opla z zastosowaniem nowej stylistyki.

Źródło:
Marcin Kaźmierczak
Marcin Kaźmierczak
redaktor Bankier.pl

Redaktor Bankier.pl. Zajmuje się tematyką nieruchomości. Przygotowuje raporty dotyczące cen mieszkań, pisze o trendach na tym rynku, monitoruje najciekawsze inwestycje w Polsce i za granicą. Na co dzień śledzi także rynek motoryzacyjny, a swoimi spostrzeżeniami dzieli się w sekcji Moto portalu Bankier.pl. Absolwent politologii na Uniwersytecie Wrocławskim. Tel. 539 672 383.

Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Motoryzacja

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki