Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w czerwcu 2014 roku do 10,1 proc. z 12,2 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w czerwcu 2014 r. spadł do 10,8 proc. z 11,5 proc. rok wcześniej, udział TVP1 wzrósł do 12,9 proc. z 12,7 proc., a TVP2 do 10,3 proc. z 8,6 proc. Poniżej tabela:
TVN 10,1% 12,2% TVN 7 3,5% 4,0% TVN24 3,4% 3,6% TTV 1,3% 1,1% TVP1 12,9% 12,7% TVP2 10,3% 8,6% Polsat 10,8% 11,5% TV4 2,5% 2,9% TVP Info 3,5% 3,3% W czerwcu 2014 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 10,7 proc. z 13,4 proc. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej wzrósł do 12,4 proc. z 12,8 proc., TVP1 zwiększył udział do 11,4 proc. z 9 proc., a udział TVP2 wzrósł do 9,7 proc. z 7,4 proc. Poniżej tabela:
TVN 10,7% 13,4% TVN 7 3,0% 4,1% TVN24 2,7% 2,7% TTV 1,4% 1,1% TVP1 11,4% 9,0% TVP2 9,7% 7,4% Polsat 12,4% 12,8% TV4 2,7% 2,9% TVP Info 1,3% 1,6% W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w czerwcu 2014 roku była TVP1 z udziałem 12,4 proc., wobec 8,3 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był TVN, którego udział spadł do 11,7 proc. z 14,2 proc., na trzecim Polsat z udziałem 10,2 proc. wobec 11,8 proc. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 9,6 proc. wobec 7,1 proc. przed rokiem. Poniżej tabela:
TVN 11,7% 14,2% TVN 7 2,7% 3,7% TVN24 4,4% 3,8% TTV 1,3% 0,7% TVP1 12,4% 8,3% TVP2 9,6% 7,1% Polsat 10,2% 11,8% TV4 2,0% 2,5% TVP Info 1,2% 1,6% (PAP)
kam/ osz/