

Na rynku pojawi się nowa sieć polskich supermarketów MILA. Marka należy do spółki market-Detal, której prezesem jest Artur Kasner, współwłaściciel posiadający wieloletnie doświadczenie w budowaniu biznesu w handlu detalicznym. Supermarkety MILA będą specjalizować się w oferowaniu kategorii świeżych takich jak: mięsa i wędliny, owoce i warzywa oraz ciasta i pieczywo.

Nowa nazwa Mila wraz z hasłem "Zakupy, aż miło" to zobowiązanie wobec klientów. To obietnica, która mówi, że zakupy w sieci Mila, to nie tylko codzienny obowiązek, ale również przyjemność i lekkość. Obecnie sieć sklepów funkcjonuje jeszcze pod pierwotną nazwą, ale na początku przyszłego roku odbędzie się całościowy rebranding. Firma posiada obecnie sieć 170 sklepów na terenie całego kraju i zatrudnia blisko 5500 osób.
Doświadczenie
Spółka market-Detal powstała w 1997 roku. Od 17 lat funkcjonuje pod szyldem POLOmarket, której była współtwórcą. 40% placówek, których market-Detal jest właścicielem, z dniem 1 stycznia 2015 r. rozpocznie samodzielną działalność jako MILA, tworząc nową sieć złożoną początkowo ze 170 sklepów. Obecnie sklepy prowadzone są pod pierwotną nazwą, na początku przyszłego roku odbędzie się ich całościowy rebranding.
Inwestycje
MILA to przemyślana i długo przygotowywana inwestycja spółki, która planuje intensywny rozwój sieci na poziomie 30 otwarć nowych sklepów rocznie. Firma dysponuje nowo otwartym centrum logistycznym o powierzchni 39 700 m2. Doskonała lokalizacja w środku Polski (Krągola k. Konina), umożliwi dystrybucję asortymentu praktycznie do każdego regionu kraju. Spółka w najbliższych latach planuje przeznaczyć znaczne środki na działania marketingowe i promocyjne budujące świadomość nowej marki. Będzie także inwestowała w działania mające budować przewagę konkurencyjną.
























































