

Konferencja "Digital commerce. Sprzedaż wielokanałowa." Najlepsze praktyki, know-how oraz liczby - sklepy internetowe dzielą się wiedzą.
Przedstawiciele sklepów internetowych już 18 czerwca będą mieli świetną okazję, by porozmawiać z ekspertami rynku e-commerce i managerami wiodących marek branży e-handlu w Polsce. Podczas konferencji "Digital Commerce. Sprzedaż wielokanałowa" będzie można spotkać przedstawicieli m.in. Answear.com, Balladine, Komputronik SA, Ravelo czy Conrad Electronic.
- Misją Izby Gospodarki Elektronicznej jest rozwój branży, tworzenie miejsca do wymiany wiedzy, know-how oraz opinii. W trakcie Digital commerce sklepy będą miały okazję spotkać się z ekspertami branży którzy doradzą w zakresie pomocy rozwoju sprzedaży wielokanałowej.- mówi Patrycja Sass-Staniszewska, Członek Zarządu e-Izby, organizator konferencji.
W prace nad programem konferencji, który pokaże najważniejsze trendy, wyzwania i rozwiązania związane ze sprzedażą multichannelową, zaangażowało się grono doświadczonych w tym temacie praktyków e-commerce:
-
Grzegorz Wójcik, Członek Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej,
-
Patrycja Sass-Staniszewska, Członek Zarządu Izby Gospodarki Elektronicznej,
-
Justyna Skorupska, Przewodnicząca Rady Izby Gospodarki Elektronicznej,
-
Grzegorz Mazurek, Koordynator studiów podyplomowych "Handel Elektroniczny" na Akademii Leona Koźmińskiego,
-
Dorota Bachman, Prezes Ravelo,
-
Monika Majewska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Balladine,
-
Sławomir Komiński, Dyrektor E-commerce w Komputronik SA,
-
Piotr Lewaciuk, Dyrektor Zarządzający Paczkomatów InPost.
Na zdjęciu Członkowie Rady Programowej konferencji "Digital Commerce. Sprzedaż wielokanałowa".
Dzięki opiniom przedstawicieli sklepów - Balladine, Komputronik, Ravelo - które od lat prowadzą sprzedaż zarówno online, jak i offline, powstał program skupiony na rzeczywistych wyzwaniach stojących dziś przed sklepami każdego rodzaju, internetowymi i stacjonarnymi. Duży wkład mieli też przedstawiciele firm obsługujących e-sklepy, jak InPost. W Radzie pojawili się również przedstawiciele świata nauki - Akademii Leona Koźmińskiego.
- Program konferencji jest bardzo merytoryczny, zawiera same case studies. Konferencja skierowana jest do wszystkich przedstawicieli sklepów online i offline, którzy chcą zdobyć i poszerzyć praktyczną wiedzę o tym jak rozwijać biznes łącząc kanał tradycyjny z online. Konferencja ta to przede wszystkim sprawdzone strategie sprzedaży wielokanałowej, wnikliwa analiza, wykorzystanie narzędzi, których celem jest pokazanie jak dotrzeć do klienta, a co za tym idzie zwiększyć sprzedaż. Jest to doskonała okazja do nawiązania unikalnych kontaktów branżowych. - komentuje Monika Majewska, Dyrektor ds. Marketingu i PR w Balladine.
- Na konferencji zobaczymy polskie firmy, które działają na naszym rynku i znają polskie realia biznesowe. To lokalne case studies, dotyczące naszego polskiego, wymagającego klienta. - dodaje Justyna Skorupska, Przewodnicząca Rady Izby Gospodarki Elektronicznej.
W programie pojawią się tematy związane z m-commerce, czyli jednym z najważniejszych trendów - już dziś konsumenci coraz częściej wykorzystują smartfony czy tablety do robienia zakupów w sieci, albo do porównywania ofert, kiedy są w tradycyjnym sklepie. Będą prezentowane najnowsze case studies, pokazujące rozwiązania biznesowe i wdrożenia wprowadzone w konkretnych e-sklepach. Uczestnicy będą mogli posłuchać też o najlepszych strategiach sprzedaży czy zmieniającym się e-konsumencie.
Sponsorem konferencji jest firma Transferuj.pl.
Więcej informacji: http://ecpdigital.pl/