NEToskop bez banerów
Na podstawie analizy badań focusowych, przeprowadzonych przez Instytut Badawczy Pentor na zlecenie Poland.com, opracowano nowy system reklamowy wyszukiwarki NEToskop. Usunięto baner reklamowy i zamieszczono wyłącznie reklamę targetowaną, występującą w postaci linku z microbuttonem lub polem tekstowym. Reklamy serwowane są poprzez słowa kluczowe (wraz z odmianą wyrazów) a wkrótce wprowadzone zostaną dodatkowo grupy tematyczne haseł.
Obecnie na stronach NEToskopu toczą się kampanie BZ WBK - Konto 24 i Karta Kredytowa, Clinika.pl oraz Allegro. Według Poland.com klikalność tych kampanii sięga od 6 do 8 procent.
Dodatkowo usunięcie z NEToskopu banera reklamowego znacznie zmniejszyło wagę stron, dzięki czemu strona wyszukiwarki ładuje się dużo szybciej .
+ BiznesNet: Nowe funkcje wyszukiwarki NEToskop
+ BiznesNet: Wyszukiwarka NEToskop otrzymała nowa opcję -Turbowyszukiwanie
+ BiznesNet: 5 milionów w wyszukiwarce NEToskop
+ Poland.com
opr. Michał Gonczarski