Mobilni gracze wolą reklamy od zakupów

- Przychody z zakupów w aplikacji stanowią mniej więcej 5 proc. - mówi w Pulsie Dnia Maciej Popowicz, prezes Ten Square Games, polskiego potentata branży gier mobilnych. - Reszta woli obejrzeć reklamy, by darmowo korzystać z gry - dodaje.

Macieja Popowicza, współtwórcę Naszej Klasy, który przesiadł się do branży gier, pytamy także o:
- plany debiutu giełdowego,
- to, czy nie ma bańki cenowej w segmencie gier na GPW,
- charakterystykę rynku gier mobilnych,
- sentyment do Naszej Klasy.

Źródło:
Tematy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj

Porównaj oferty

Sprawdź, które banki pożyczą pieniądze na najlepszych warunkach, i ile wyniesie miesięczna rata kredytu.

Znajdź najbardziej zyskowną lokatę bankową. Określ najważniejsze cechy, a wyszukiwarka wybierze najlepsze oferty.

Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl