REKLAMA

MOL planuje niezwłocznie wprowadzić swoją markę na rynek polski

2022-12-01 17:44
publikacja
2022-12-01 17:44

MOL, który przejął ponad 410 stacji paliw Lotosu, planuje niezwłocznie wprowadzić swoją markę na rynek polski - podała spółka w komunikacie prasowym.

MOL planuje niezwłocznie wprowadzić swoją markę na rynek polski
MOL planuje niezwłocznie wprowadzić swoją markę na rynek polski
/ MOL

"Niezwłocznie rozpocznie się proces wprowadzania marki MOL na polski rynek. Ambicją MOL Group jest ukończenie rebrandingu sieci możliwie najszybciej" - napisano w komunikacie.

Spółka podała, że wraz ze stacjami działającymi do tej pory pod marką Slovnaft, MOL Group będzie dysponować w Polsce siecią blisko 500 obiektów.

MOL podał, że wprowadzi również na polski rynek swój koncept Fresh Corner, serwujący kawę i produkty gastronomiczne.

W ramach zawartych umów, MOL sprzedaje na rzecz PKN Orlen 143 stacje paliw na Węgrzech oraz 39 stacji na Słowacji, dzięki czemu Orlen rozpocznie działalność w tych krajach.

Umowy są wynikiem decyzji Komisji Europejskiej, która w lipcu 2020 r. udzieliła warunkowej zgody na przejęcie grupy Lotos przez PKN Orlen, uzależniając ją od realizacji środków zaradczych, gwarantujących utrzymanie odpowiedniego poziomu konkurencyjności na polskim rynku.

Środki te obejmowały m.in. sprzedaż niektórych aktywów przez PKN Orlen. (PAP Biznes)

seb/ gor/

Źródło:PAP Biznes
Tematy
Ranking najtańszych kont firmowych

Ranking najtańszych kont firmowych

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Paliwa

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki