-„Działamy od 5 lat, w tym czasie zbudowaliśmy produkt i powiązania handlowe osiągając pozycję lidera szybko rozwijającego się rynku Digital Signage w Polsce. Dzięki naszemu oprogramowaniu klienci M4B docierają z przekazem informacyjnym do nawet kilku milionów osób, poprzez wyświetlanie różnego rodzaju treści za pośrednictwem rozległej i rozproszonej sieci ekranów. O szybkim wzroście wartości tego rynku świadczą zarówno popularność metody dotarcia do klienta, którą widzimy np. w niemal każdym sklepie wielkopowierzchniowym, też jak i nasze wyniki. Już w 2009 roku nasze przychody przekroczyły 1 mln zł, teraz dzięki inwestycjom mamy szansę na ich dalszy bardzo mocny wzrost. Chcemy poprosić inwestorów o 700 tys. zł, które zostaną przeznaczone na budowę kanałów sprzedaży, działania eksportowe oraz na rozwój nowych produktów. Realizacja tego planu pozwoli nam w istotny sposób zwiększyć osiągane przychody, które jeszcze w tym roku powinny wzrosnąć przynajmniej do 2,6 mln zł, a więc o 100% rok do roku. Jednocześnie nasza działalność cechuje się dobrą rentownością netto, na poziomie 11% Oznacza to, że osiągając prognozowane przychody, wygenerujemy zysk netto w wysokości przynajmniej 300 tys. zł” – mówi Jarosław Leśniewski, Prezes Zarządu M4B S.A.
CELE EMISYJNE
CEL | KWOTA |
Budowa kanałów sprzedaży | 250.000 |
Działania eksportowe | 250.000 |
Rozwój nowych produktów | 150.000 |
NOWE KONTRAKTY
Klientami M4B są m.in. takie firmy jak operator telekomunikacyjny Polkomtel S.A., TP Emitel, sieć delikatesów Piotr i Paweł, Orbis Travel, Krakowski Bank Spółdzielczy czy sieć sprzedaży Gzella.
-„Wystandaryzowaliśmy produkt, który teraz w prosty sposób możemy dostosować do potrzeb klientów z różnych branż. Dlatego podpisywanych kontraktów jest coraz więcej. To zaś ma odbicie w wynikach. Po 5 miesiącach tego roku przychody są ok. 2 razy wyższe niż w analogicznym okresie ub. roku. Za kilka dni – po podsumowaniu maja – będziemy mogli podać dokładne dane. Z całą pewnością będzie to jednak ponad 0,5 mln zł przychodów wobec ok 200 tys. rok temu.” – komentuje Jarosław Leśniewski, Prezes Zarządu M4B S.A.
M4B S.A. to działająca od 2005 roku firma technologiczna specjalizująca się w projektowaniu i budowaniu rozwiązań mobilnych dla biznesu. Firma jest liderem rynku Digital Signage w Polsce, a jej główny produkt - WAVE Multimedia Everywhere jest jednym z najpopularniejszych i najbardziej zaawansowanych platform DS w Polsce. Bazując na technologiach wiodących dostawców na świecie (jak m.in. Microsoft, Java, Nokia, Symbian, Sybase LG, Samsung,) M4B z sukcesem dostarcza swoje produkty do największych odbiorców m.in. branży teleinformatycznej (operatorzy telekomunikacyjni, firmy IT). Więcej informacji: www.m4b.pl
Źródło:Informacja prasowa