REKLAMA

M4B przeprowadzi emisję o wartości 700 tys. zł. W lipcu debiut na NewConnect.

2010-06-07 16:08
publikacja
2010-06-07 16:08
Warszawa, 7 czerwca 2010 roku – M4B S.A. – firma z branży IT specjalizująca się w projektowaniu i budowaniu rozwiązań mobilnych dla biznesu – przeprowadzi w czerwcu prywatną emisję akcji o wartości 700 tys. zł. W jej ramach zaoferuje inwestorom 7,6% udział w kapitale zakładowym lidera polskiego rynku Digital Signage. Debiut na rynku NewConnect planowany jest na lipiec br. Funkcję Autoryzowanego Doradcy przy emisji pełni Corvus Corporate Finance sp. z o.o.

-„Działamy od 5 lat, w tym czasie zbudowaliśmy produkt i powiązania handlowe osiągając pozycję lidera szybko rozwijającego się rynku Digital Signage w Polsce. Dzięki naszemu oprogramowaniu klienci M4B docierają z przekazem informacyjnym do nawet kilku milionów osób, poprzez wyświetlanie różnego rodzaju treści za pośrednictwem rozległej i rozproszonej sieci ekranów. O szybkim wzroście wartości tego rynku świadczą zarówno popularność metody dotarcia do klienta, którą widzimy np. w niemal każdym sklepie wielkopowierzchniowym, też jak i nasze wyniki. Już w 2009 roku nasze przychody przekroczyły 1 mln zł, teraz dzięki inwestycjom mamy szansę na ich dalszy bardzo mocny wzrost. Chcemy poprosić inwestorów o 700 tys. zł, które zostaną przeznaczone na budowę kanałów sprzedaży, działania eksportowe oraz na rozwój nowych produktów. Realizacja tego planu pozwoli nam w istotny sposób zwiększyć osiągane przychody, które jeszcze w tym roku powinny wzrosnąć przynajmniej do 2,6 mln zł, a więc o 100% rok do roku. Jednocześnie nasza działalność cechuje się dobrą rentownością netto, na poziomie 11% Oznacza to, że osiągając prognozowane przychody, wygenerujemy zysk netto w wysokości przynajmniej 300 tys. zł” – mówi Jarosław Leśniewski, Prezes Zarządu M4B S.A.

CELE EMISYJNE
CELKWOTA
Budowa kanałów sprzedaży250.000
Działania eksportowe250.000
Rozwój nowych produktów150.000


NOWE KONTRAKTY

Klientami M4B są m.in. takie firmy jak operator telekomunikacyjny Polkomtel S.A., TP Emitel, sieć delikatesów Piotr i Paweł, Orbis Travel, Krakowski Bank Spółdzielczy czy sieć sprzedaży Gzella.

-„Wystandaryzowaliśmy produkt, który teraz w prosty sposób możemy dostosować do potrzeb klientów z różnych branż. Dlatego podpisywanych kontraktów jest coraz więcej. To zaś ma odbicie w wynikach. Po 5 miesiącach tego roku przychody są ok. 2 razy wyższe niż w analogicznym okresie ub. roku. Za kilka dni – po podsumowaniu maja – będziemy mogli podać dokładne dane. Z całą pewnością będzie to jednak ponad 0,5 mln zł przychodów wobec ok 200 tys. rok temu.” – komentuje Jarosław Leśniewski, Prezes Zarządu M4B S.A.



M4B S.A. to działająca od 2005 roku firma technologiczna specjalizująca się w projektowaniu i budowaniu rozwiązań mobilnych dla biznesu. Firma jest liderem rynku Digital Signage w Polsce, a jej główny produkt - WAVE Multimedia Everywhere jest jednym z najpopularniejszych i najbardziej zaawansowanych platform DS w Polsce. Bazując na technologiach wiodących dostawców na świecie (jak m.in. Microsoft, Java, Nokia, Symbian, Sybase LG, Samsung,) M4B z sukcesem dostarcza swoje produkty do największych odbiorców m.in. branży teleinformatycznej (operatorzy telekomunikacyjni, firmy IT). Więcej informacji: www.m4b.pl
Źródło:Informacja prasowa
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki