Komunikator bardziej popularny niż Messenger? W Japonii aplikacja Line zdobyła większe uznanie, niż ta oferowana przez Facebooka.


Line to komunikator tekstowy pozwalający również na prowadzenie rozmów głosowych. Za używanie aplikacji nie są pobierane żadne opłaty, podobnie jak w przypadku Messengera. Aplikacja Line jest porównywana z takimi narzędziami jak WhatsApp, Facebook Messenger czy Skype. Swój komunikator firma Line wyposażyła również w możliwość dokonywania płatności online oraz wzywanie Ubera.
Choć na świecie wciąż o wiele bardziej popularnymi markami są Facebook, Twitter oraz Yahoo, to jednak Line został bardzo pozytywnie odebrany przez użytkowników w Azji. Po roku od debiutu aplikacja zyskała 50 mln fanów. W kwietniu Line miał 218 mln aktywnych użytkowników miesięcznie. Aplikacja jest popularna nie tylko w Kraju Kwitnącej Wiśni, ale także w Tajlandii, Indonezji czy Tajwanie. Dla porównania WhatsApp jest używany przez ponad miliard użytkowników, a Messenger przez ponad 900 mln. W samej Japonii liczba logowań do Line'a przewyższa użytkowanie Facebooka czterokrotnie. Sympatię użytkowników aplikacji udało się zdobyć m.in. dzięki odzwierciedleniu bajkowych postaci Disneya i innych popkulturowych postaci, które zastępują tradycyjne emotikony.