Nowość w Lidlu, market testuje sprzedaż prasy w wybranych marketach. Klienci kupią zarówno gazety codzienne, jak i czasopisma rozrywkowe.


– Odpowiadając na potrzeby klientów, w 11 sklepach Lidl rozpoczęliśmy test regału prasowego, czy też tzw. stojaka prasowego. Dalsze decyzje w tym zakresie i ewentualne wprowadzenie projektu na stałe, we wszystkich sklepach, zależy od wyników prowadzonych testów. Sprawdzamy różne zestawienie tytułów - staramy się zapewnić odpowiedni dobór prasy codziennej, tytułów ogólnoinformacyjnych, biznesowych, ale i też czasopism rozrywkowych. Dalsze szczegóły projektu przekażemy po przeprowadzeniu testu – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications & CSR w Lidl Polska podczas rozmowy z Wirtualnemedia.pl.
W 11 marketach Lidl na stojakach prasowych pojawią się tygodniki społeczno-polityczne (m.in. „Newsweek”, „Polityka”, „Sieci”, „Tygodnik Powszechny”), gazetki dla dzieci oraz prasa kobieca („Vogue”, „Twój Styl”, „Elle”, „Zwierciadło”).
Biedronka, Lidl, Tesco i in. zapowiadają bony świąteczne dla pracowników. Zapłacą nawet 1050 zł
Tesco już w październiku rozpoczęło wypłaty świadczeń - zatrudnieni mogą otrzymać maksymalnie 1050 zł. Lidl i Kaufland rozdadzą pracownikom bony świąteczne w wysokości nawet 700 zł na osobę. Z kolei Biedronka przygotowała paczki dla dzieci i karty przedpłacone na zakupy dla osób zatrudnionych. W Auchan pracownicy otrzymają około 1000 zł. Tak sieci szykują się na święta.
Lidl nie jest jednym marketem sprzedającym prasę. Gazety na półkach w Biedronce pojawiły się w 2018 roku, natomiast w czerwcu tego roku w wybranych sklepach zostały uzupełnione o tygodniki lokalne.
DF

























































