Koszty produkcji, portingu oraz marketingu gry SimFabric "Quantum Storm" na smartfony z systemem iOS, za które odpowiadała spółka zależna producenta, MobileFabric zwróciły się po 72 godzinach od pojawienia się gry w sklepie App Store - poinformowała spółka w komunikacie.


Spółka poinformowała również, że aktualnie gra na urządzeniach mobilnych z systemami iOS przynosi zyski z każdą sprzedaną kopią.
MobileFabric poinformowała również, że także w przypadku trzech gier z serii "Saboteur" wydanych w sklepie App Store zwróciły wszystkie koszty produkcji, portingu i marketingu.
"Quantum Storm" zadebiutowało 22 grudnia zarówno na systemie mobilnym iOS, jak i Androidzie. Z kolei trzy części gier z serii "Saboteur" zadebiutowały 21 grudnia na iOS.
SimFabric to studio deweloperskie powstałe w 2016 roku. Od 2018 roku firma jest także wydawcą na PC, PS4, Xbox One i Nintendo Switch. (PAP Biznes)
mcb/ ana/