REKLAMA
TYLKO NA BANKIER.PL

Koniec awarii w domu maklerskim BDM. Klienci znów mogą się zalogować

2025-06-11 10:08
publikacja
2025-06-11 10:08

Awaria, która dotknęła dom maklerski BDM, została zakończona, a klienci mogą ponownie korzystać z aplikacji transakcyjnych BDM Online oraz BDM Mobile. Problemy z logowaniem, które trwały przez dwa dni, wpłynęły na dostępność usług i zmusił użytkowników do składania zleceń telefonicznie.

Koniec awarii w domu maklerskim BDM. Klienci znów mogą się zalogować
Koniec awarii w domu maklerskim BDM. Klienci znów mogą się zalogować
fot. N Universe / / Shutterstock

Klienci BDM nie mogli zalogować się do swoich kont w aplikacjach transakcyjnych od rana w poniedziałek 9 czerwca. Z komunikatów domu maklerskiego wynikało, że awaria pojawiła się po weekendowej aktualizacji systemów. Pomimo intensywnych prac technicznych, przywrócenie usług zajęło dwa dni. 

Wygląda na to, że dzięki staraniom zespołu technicznego awaria została już rozwiązana, a klienci BDM mogą ponownie korzystać ze swoich aplikacji transakcyjnych bez przeszkód. 

Warto zaznaczyć, że w czasie trwania awarii klienci byli zmuszeni składać zlecenia telefonicznie, co mogłoby wiązać się z dodatkowymi kosztami, gdyby nie systemowa obniżka prowizji wprowadzona przez BDM. W momencie występowania problemów technicznych od zleceń telefonicznych pobierano takie same prowizje jak od zleceń składanych przez Internet.

Według ostatnich danych KDPW Dom Maklerski BDM S.A. prowadzi 14 201 rachunków maklerskich.

MM

Źródło:
Tematy
Konta firmowe bez ukrytych opłat. Sprawdź najnowszy ranking
Konta firmowe bez ukrytych opłat. Sprawdź najnowszy ranking

Komentarze (1)

dodaj komentarz
zoomek
Czyli to jednak nie wina Putina ani wódka Tuska?

Powiązane: Alert

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki