Awaria, która dotknęła dom maklerski BDM, została zakończona, a klienci mogą ponownie korzystać z aplikacji transakcyjnych BDM Online oraz BDM Mobile. Problemy z logowaniem, które trwały przez dwa dni, wpłynęły na dostępność usług i zmusił użytkowników do składania zleceń telefonicznie.


Klienci BDM nie mogli zalogować się do swoich kont w aplikacjach transakcyjnych od rana w poniedziałek 9 czerwca. Z komunikatów domu maklerskiego wynikało, że awaria pojawiła się po weekendowej aktualizacji systemów. Pomimo intensywnych prac technicznych, przywrócenie usług zajęło dwa dni.
Wygląda na to, że dzięki staraniom zespołu technicznego awaria została już rozwiązana, a klienci BDM mogą ponownie korzystać ze swoich aplikacji transakcyjnych bez przeszkód.
Warto zaznaczyć, że w czasie trwania awarii klienci byli zmuszeni składać zlecenia telefonicznie, co mogłoby wiązać się z dodatkowymi kosztami, gdyby nie systemowa obniżka prowizji wprowadzona przez BDM. W momencie występowania problemów technicznych od zleceń telefonicznych pobierano takie same prowizje jak od zleceń składanych przez Internet.
Według ostatnich danych KDPW Dom Maklerski BDM S.A. prowadzi 14 201 rachunków maklerskich.
MM






















































