Kłopoty z internetem słabym punktem włoskiej oferty turystycznej

Kłopoty z internetem słabym punktem włoskiej oferty turystycznej. Na targach turystyki w Rimini nad Adriatykiem przedstawiono raport oparty na ponad sześciu milionach opinii turystów, włoskich i zagranicznych, którzy w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy odwiedzili sto tysięcy struktur, głównie restauracji i hoteli.

82 procent autorów tych uwag ma dobre zdanie o Półwyspie Apenińskim. Najlepiej w tym rankingu wypadło południe kraju, które wyprzedza centrum i północ. Regionem, cieszącym się najlepszą reputacją wśród turystów okazała się niewielka Basilicata na południu. Podobało się tam 86 procentom gości, którzy najbardziej sobie cenią uprzejmość hotelarzy oraz położenie geograficzne.

Na drugim miejscu uplasowała się Dolina Aosty w Alpach i prowincja Trydentu w Dolomitach. Wszędzie tam panuje wzorowa czystość i podawane jest doskonałe jedzenie. Słabym punktem włoskiej oferty turystycznej, i to w całym kraju, jest dostęp do Internetu. Jest na ogół niezadowalający bądź nie ma go w ogóle. Może być najpiękniejszy hotel, zapierający dech w piersiach widok za oknem, ale jeśli nie sposób korzystać z sieci turysta uzna pobyt za nieudany.

Informacyjna Agencja Radiowa/IAR/Marek Lehnert/Rzym/zr

Źródło: IAR

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 1 ~StanRS

Makaroniarze to głupi i zacofany naród. Jakby u nich były najnowocześniejsze firmy telekomunikacyjne na świecie takie jak Orange, T-mobile, Play, Plus, takie jak w Polsce. To by nie mieli żadnych problemów z internetem. Zamiast wyprzedać włoskie przedsiębiorstwa kapitałowi zagranicznemu, to trzymają te swoje zacofane włoskie firemki nie wiadomo po co.

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
1 1 ~zez

Włosi to głupi i zacofany naród a mimo to poziom życia mają wyższy niż w Polsce, gdzie żyją sami wysokowykształceni postępowcy :)

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne