Część klientów Alior Sync, który nie dawno zmienił barwy na T-Mobile Usługi Bankowe otrzymała w ostatnich dniach wiadomości SMS zachęcające do przeniesienia numeru do różowej sieci. Użytkownicy banku uważają, że w ten sposób operator próbuje wykorzystać nowy nabytek w postaci bazy klientów instytucji.
„Czy zgadasz się na kontakt doradcy w celu przedstawienia propozycji przeniesienia numeru do T-Mobile?” – tak brzmi treść wiadomości trafiającej na telefony niektórych klientów dawnego Alior Sync. Akcja marketingowa zbiegła się z rebrandingiem banku, dlatego część użytkowników podejrzewa, że nowy partner Alior Banku zaczął korzystać z bazy danych instytucji finansowej.
Konrad Mróz z biura prasowego T-Mobile Polska w rozmowie z Bankier.pl zapewnił, że wysyłane wiadomości nie mają związku z działalnością T-Mobile Usługi Bankowe i są częścią standardowych działań marketingowych operatora.
/mk
























































