REKLAMA
WAKACJE NA GIEŁDZIE

Karta EURO26 jeszcze bardziej w stronę młodych

2011-03-03 14:20
publikacja
2011-03-03 14:20

Polskie Stowarzyszenie Projektów Młodzieżowych, wydawca Europejskiej Karty Młodzieżowej EURO26, pracuje nad koncepcją rozwoju karty jako narzędzia służącego komunikacji z młodymi ludźmi.


Nowy projekt ma za zadanie pobudzenie aktywności młodych ludzi i świadomego uczestnictwa w życiu społecznym na poziomie lokalnym i regionalnym. W ramach działań Stowarzyszenie angażuje się w proces powstawania Polskiej Rady Organizacji Młodzieżowych i nawiązuje współpracę z Młodzieżowymi Radami Miast w województwie pomorskim.

Karta EURO26 oferuje w Polsce ponad 6 tysięcy zniżek, m. in. w kawiarniach Coffee Heaven i I coffee, salonach EMPiK, sklepach sportowych CampuS, restauracjach Pizza Hut, Telepizza i Pizza Dominium. Zapewnia też całoroczne ubezpieczenie od NNW (następstw nieszczęśliwych wypadków) i KL (kosztów leczenia). Karta EURO26 przeznaczona jest dla wszystkich od 7 do 30 roku życia.

Reklama

 



/ Polskie Stowarzyszenie Projektów Młodzieżowych
Źródło:Informacja prasowa
Tematy
Orange Nieruchomości
Orange Nieruchomości
Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki