Justyna Kowalczyk twarzą Polbank EFG

Justyna Kowalczyk, najbardziej utytułowana polska biegaczka narciarska, będzie ambasadorem Polbanku. W najbliższym czasie rusza kampania reklamowa z jej udziałem. Polbank będzie też sponsorem Polskiego Związku Narciarskiego. Logo banku pojawi się na kombinezonach sportowców w nadchodzącym sezonie.


Złota medalistka olimpijska, mistrzyni świata - Justyna Kowalczyk - będzie ambasadorem Polbanku i nową twarzą kampanii reklamowych banku. Współpraca czterokrotnej medalistki olimpijskiej z bankiem rozpoczyna się w sierpniu. Polbank został wybrany nieprzypadkowo, bo jak podkreśla Justyna Kowalczyk - Konsekwencja i wytrwałe dążenie do celu, które reprezentuje Polbank, to te same wartości, którymi kieruję się w rozwoju kariery sportowej. Zdaniem Kowalczyk są one uniwersalne i decydują o sukcesie zarówno w sporcie, jak i w biznesie. Mistrzyni olimpijska po raz pierwszy weźmie udział w telewizyjnej kampanii reklamowej.

Jesteśmy dumni, że Justyna Kowalczyk, której sukcesy sprawiają Polakom tak wielką radość, będzie z nami! - mówi o rozpoczęciu współpracy Kazimierz Stańczak, Dyrektor Generalny Polbank EFG - Justyna osiągnęła mistrzowski poziom i zdobyła najwyższe laury. Polbank w krótkim czasie stał się 8 bankiem detalicznym w Polsce. Wyprzedziliśmy zawodników, którzy trenują o wiele dłużej niż my. Miejsce w pierwszej dziesiątce w tak krótkim czasie zwiększa nasz apetyt na podium, a Justyna jest wspaniałą inspiracją i wzorem do naśladowania na naszej drodze do mistrzostwa - dodaje.

Według badań przeprowadzonych przez Polbank EFG, Justyna Kowalczyk jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych polskich sportowców. Mistrzyni olimpijska będzie twarzą w kampaniach reklamowych przez 2 lata. W tym czasie Polbank będzie towarzyszył jej w przygotowaniach do olimpiady w Soczi w 2014 roku. 

Kazimierz Stańczak - Dyrektor Generalny Polbank EFG, Justyna Kowalczyk, Apoloniusz Tajner - Prezes Polskiego Związku Narciarskiego, Małgorzata Nycz - szef marketingu w Polbanku

Polbank EFG podpisał też umowę o współpracy z PZN. Bank będzie sponsorem polskiej kadry narciarskiej na czele z legendarnym mistrzem skoczni - Adamem Małyszem.  Logo banku znajdzie się na kombinezonach polskiej reprezentacji w nadchodzącym sezonie. Podobnie jak Polbank - dzięki wytrwałem i konsekwentnej pracy – odnosimy kolejne sukcesy. Już nie tylko Adam Małysz, ale i Justyna Kowalczyk zajmuje miejsce w elicie światowego sportu. Mając takich partnerów jak Polbank, możemy spokojnie myśleć o rozwoju i przygotowaniach naszych zawodników do Igrzysk Olimpijskich w Soczi w 2014 roku - mówi Apoloniusz Tajner, Prezes Polskiego Związku Narciarskiego.

Justyna Kowalczyk zadebiutowała w Pucharze Świata w 2001 roku. Tytuł mistrzyni olimpijskiej zdobyła w 2010 roku w Vancouver. Jest pierwszą i jak do tej pory jedyną kobietą, która zdobyła olimpijskie mistrzostwo dla Polski na zimowych igrzyskach. Po Irenie Szewińskiej i Otylii Jędrzejczak jest też trzecią Polką, która zdobyła 3 medale podczas jednych Igrzysk Olimpijskich. Justyna Kowalczyk jest dwukrotną mistrzynią świata, czterokrotną medalistką olimpijską, dwukrotną zdobywczynią Pucharu Świata, zwyciężczynią prestiżowego Tour de Ski. 21 marca 2010 została pierwszą biegaczką narciarską, która przekroczyła próg 2000 punktów w Pucharze Świata. Za wybitne osiągnięcia sportowe i zasługi w działalności na rzecz propagowania kultury fizycznej w 2009 roku została odznaczona Krzyżem Kawalerskim Orderu Odrodzenia Polski, a w roku 2010 Krzyżem Komandorskim z Gwiazdą Orderu Odrodzenia Polski.



/ Polbank EFG
Źródło: Informacja prasowa

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 0 ~kania

oferta może się nie pogorszy, ale mogliby popracować nad poprawą obsługi. Notoryczne braki pracowników w oddziałach, konsultanci udzielający błędnych informacji na infolinii i niechętni w pomocy. Tego kampania nie poprawi, nad tym trzeba popracować.

! Odpowiedz
0 0 ~zatroskany

szefie polbanku!
Zeby tylko takie pijarowskie kaprysy nie odbily sie obnizka oprocentowania depozytow.
Szybko zdobyliscie klientow dobra oferta, a nie marketingowymi trikami. Jesli pogorszycie oferte pod byle pretekstem, to rownie szybko mozecie wypasc z tej pierwszej dziesiatki.

!