Infolinia Nordea przez 24 godziny

2007-09-18 11:30, akt.2020-07-14 13:23
publikacja
2007-09-18 11:30
aktualizacja
2020-07-14 13:23
fot. REUTERS/Ints Kalnins / FORUM

W drugiej połowie kwietnia 2015 r. zakończył się proces fuzji operacyjnej PKO BP z Nordeą. Fuzja operacyjna polegała na połączenia systemów obu instytucji.

Fuzja operacyjna polegała na przeniesieniu danych klientów Nordei i obsługi ich produktów do systemów informatycznych PKO Banku Polskiego. Po jej zakończeniu nastąpiło pełne ujednolicenie obsługi klientów w zakresie dostępu do placówek i systemów transakcyjnych. Dotychczas posiadane przez klientów produkty pozostały w administrowaniu banku. Karty debetowe funkcjonują do końca ich ważności, karty kredytowe i obciążeniowe zostały już wymienione. Bankowość elektroniczna „iPKONET” została zastąpiona przez „Nowe iPKO” lub „iPKO biznes”, analogicznie usługa „Płacę z iPKONET” została zastąpiona przez „Płacę z iPKO”. Infolinia przejętego banku zostanie zastąpiona przez Contact Center PKO Banku Polskiego.

Byli klienci banku Nordea mogą korzystać z usług Contact Center PKO Banku Polskiego w trybie ciągłym, przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.

Korzystając z infolinii 0 800 302 302 (z telefonu stacjonarnego) lub +48 81 535 60 60 (z telefonu komórkowego lub z zagranicy) można uzyskać informacje o zakresie usług dla byłych klientów banku Nordea lub dokonać transakcji na swoich rachunkach.

Źródło:
Tematy
Rozwiń firmę z terminalem płatniczym

Rozwiń firmę z terminalem płatniczym

Advertisement

Komentarze (3)

dodaj komentarz
~Bodexs
wielkie oszukaństwo, od godziny 17 do 22 co kilka minut próbowałem się dodzwonić żeby aktywować kartę, oczywiście bez skutku, ciągle wszyscy konsultanci zajęci, przelewów nie mogę robić, pieniędzy z telefonu poszło niemało
~drabik
zenada ta infolinia przełanczano mnie 5 razy za kazdym razem do innego pracownika dobry sposob na nabijanie pieniedzy a ja wraz zostałem z niczym

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki