InPost wprowadza nową funkcję. Klienci mogą przekierować paczkę kurierską do sąsiada, najbliższego paczkomatu lub punktu odbioru z poziomu aplikacji mobilnej. Opcja jest bezpłatna.


Nowa opcja pojawiła się w aplikacji mobilnej firmy InPost. Osoby, której zamówiły dostawę przesyłki za pośrednictwem kuriera, mogą za darmo zmienić sposób jej odbioru. Wprowadzona funkcja ma być pomocna dla klientów, którym nagła zmiana planów uniemożliwia oczekiwanie w domu na paczkę - podkreśla InPost w komunikacie prasowym.
Aplikacja InPost Mobile z nową usługą! Właśnie uruchomiliśmy możliwość przekierowania przesyłki kurierskiej do Paczkomatu lub sąsiada.
— PaczkomatyPL (@PaczkomatyPL) August 5, 2021
To rozwiązanie zapewnia naszym Klientom jeszcze większą wygodę! Więcej informacji → https://t.co/0aeRDZJqrW pic.twitter.com/nga2mK3cHp
Jak skorzystać z nowej funkcji? W aplikacji mobilnej InPost na liście śledzenia należy kliknąć przycisk "Przekieruj" przy wybranej przesyłce. Następnie należy wskazać miejsce przekierowania, może to być: PaczkoPunkt, paczkomat (po spełnieniu wymogów) lub mieszkanie sąsiada, pod warunkiem, że jest w obrębie tej samej ulicy, na którą początkowo została zaadresowana przesyłka.
Klienci mogą skorzystać z przekierowania do paczkomatu pod warunkiem, że przesyłka się w nim zmieści. W praktyce oznacza to, że musi mieć jeden z trzech gabarytów:
- gabaryt "A" – 8×38×64 cm,
- gabaryt "B" – 19×38 ×64 cm,
- gabaryt "C" – 41×38×64 cm.
Nowa opcja dostępna jest już w aktualizacji aplikacji mobilnej InPostu w App Store, AppGallery oraz Google Play.
DF

























































