Spis treści:
4. PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ
KOMISJA NADZORU FINANSOWEGO | ||||||||||||
Raport bieżący nr | 22 | / | 2012 | |||||||||
Data sporządzenia: | 2012-07-06 | |||||||||||
Skrócona nazwa emitenta | ||||||||||||
INFOVIDE-MATRIX S.A. | ||||||||||||
Temat | ||||||||||||
Zlecenia, zamówienia i umowy z Polską Telefonią Cyfrową Sp. z o.o. na łączną wartość umowy znaczącej | ||||||||||||
Podstawa prawna | ||||||||||||
Art. 56 ust. 1 pkt 2 Ustawy o ofercie - informacje bieżące i okresowe |
||||||||||||
Treść raportu: | ||||||||||||
Zarząd Infovide-Matrix S.A. informuje, że w dniu 06 lipca 2012 r. otrzymał zamówienie z dnia 26 czerwca 2012 roku od Polskiej Telefonii Cyfrowej sp. z o.o., którego przedmiotem jest utrzymanie oprogramowania w okresie od 01 czerwca 2012 roku do 31 lipca 2013 roku (dalej zwane: Zamówieniem). Zamówienie opiewa na łączną wartość 8 674 520, 93 PLN. Zarząd Infovide-Matrix S.A. informuje również, że łączna wartość obrotów pomiędzy Infovide-Matrix S.A a Polską Telefonią Cyfrową Sp. z o.o. (zwaną dalej: PTC) w okresie ostatnich 12 miesięcy wyniosła wraz z ww. Zamówieniem wyniosła 36 869 732, 86 PLN. W ww. okresie umową o największej wartości (ze zleceń, zamówień i umów zawartych z Polską Telefonią Cyfrową Sp. z o.o. jest ww. Zamówienie. Zamówienie realizowane jest na warunkach umowy ramowej nr 200101010 z dnia 1 października 2001 r. (zwana dale: Umową). Umowa z dnia 1 października 2001 roku (aneksowana w dniach: 01 marca 2002 roku, 01 lipca 2003 roku, 15 marca 2004 roku, 28 października 2004 roku oraz w dniu 01 grudnia 2011 roku) została zawarta w celu ustanowienia zasad współpracy w zakresie: świadczenia Usług, dostarczania Produktów, świadczenia serwisów oraz prowadzenia szkoleń przez Infovide-Matrix S.A. na rzecz Polskiej Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. Umowa zawarta została na okres jednego roku od dnia podpisania oraz zostaje automatycznie przedłużana na kolejne okresy jednego roku, o ile wcześniej jedna ze Stron nie wypowie na piśmie Umowy z 30 (trzydziesto) dniowym wypowiedzeniem. W przypadku istotnego naruszenia postanowień niniejszej Umowy/Zamówienia, każda ze Stron powinna powiadomić pisemnie druga Stronę o tym fakcie, wyznaczając jej 15 (piętnasto) dniowy termin na usunięcie naruszenia. Po bezskutecznych upływie powyższego terminu, Strona może rozwiązać Umowę/Zamówienie z 2 (dwu) tygodniowym okresem wypowiedzenia. Strony wzajemnie wykluczyły odpowiedzialność z tytułu strat pośrednich, tj. wykluczają roszczenia z tytułu utraconych korzyści. W przypadku zwłoki w wykonaniu zobowiązań niniejszej Umowy przez Infovide-Matrix S.A. przekraczającej 3 (trzy) dni, PTC ma prawo do naliczenia kar umownych w wysokości 0,12 % niedostarczonych Produktów lub niewykonanych Usług za każdy dzień zwłoki, nie więcej jednak niż 25% ceny Zamówienia, co do której nastąpiła zwłoka. W przypadku opóźnienia w realizacji płatności przez PTC, Infovide-Matrix S.A. ma prawo obciążenia PTC odsetkami ustawowymi. Roszczenia z tytułu powyższych kar nie wyłączają możliwości dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych. Pozostałe warunki Umowy nie odbiegają od warunków powszechnie stosowanych dla tego typu umów. Umowa nie została zawarta z zastrzeżeniem warunku lub terminu. Jako kryterium uznania zleceń, zamówień, umów z PTC za znaczące przyjęto fakt, że ich łączna wartość przekracza 10% kapitałów własnych Infovide-Matrix S.A. Szczegółowa podstawa prawna: RMF GPW § 5 ust. 1 pkt 3 |
MESSAGE (ENGLISH VERSION) | |||
INFORMACJE O PODMIOCIE >>>
PODPISY OSÓB REPREZENTUJĄCYCH SPÓŁKĘ | |||||
Data | Imię i Nazwisko | Stanowisko/Funkcja | Podpis | ||
2012-07-06 | Jarosław Plisz | Wiceprezes Zarządu |
Źródło:Komunikaty spółek (ESPI)