Analitycy Haitong Bank, w raporcie z 16 czerwca, podwyższyli cenę docelową akcji Ten Square Games do 644 zł z 505 zł poprzednio. Rekomendacja została utrzymana na poziomie "kupuj".


W środę o godz. 10.23 za akcję spółki płacono na GPW 520 zł.
W raporcie podano, że nowa cena docelowa jest efektem podwyższenia prognoz zysku netto na lata 2020/21 o 20/27 proc., za sprawą wyższej niż oczekiwano monetyzacji gry Fishing Clash.
"Choć znaczący wzrost kosztów UA (user acquisition) w okresie kwiecień-maj br. zaszkodził rentowności spółki w drugim kwartale 2020 r., to zaowocuje on późniejszym wzrostem marż. Haitong Bank docenia, że Ten Square Games wykorzystał szansę znaczącego spadku kosztów user acquisition w czasie pandemii koronawirusa i pozwolił zwiększyć wskaźnik MAU (miesięczna liczba aktywnych użytkowników) dla Fishing Clash do 2,9 mln w pierwszym kwartale 2020 r. wobec 1,9 mln. w czwartym kwartale 2019 r. Powinno to pozwolić na wyższą monetyzację w drugiej połowie 2020 r." - napisano.
Analitycy oczekują znaczącego zmniejszenia wydatków na UA w drugiej połowie 2020 r. do ok. 14-15 mln zł przy przychodach na poziomie 55-60 mln zł, co - jak podano - pozwala oszacować marżę M1 (przychody – prowizje - UA) na poziomie 27-29 mln zł w II poł. 2020 r. wobec 10-15 mln zł w okresie październik 2019 r. – kwiecień 2020 r.
Jako krótkoterminowe czynniki dla spółki autorzy raportu wskazali: dalszą poprawę monetyzacji gry Fishing Clash, certyfikację gry w Chinach, która - ich zdaniem - jest raczej kwestią tygodni niż miesięcy, a także udany debiut gier SoliTales, Flip This House i Hunting na arenie międzynarodowej, planowany na jesień 2020 r.
"Wygaszanie lockdownu nie szkodzi jak na razie popularności Fishing Clash. Jak na razie nie wpływa to na tempo monetyzacji Fishing Clash, które stale rośnie, wspierane przez intensywną akcję marketingową. Po rekordowym wyniku w maju 2020 r. (80 miejsce w Google USA, 84 na iPadach w USA i 90 na iPhone w USA) dotychczasowe wyniki z czerwca 2020 r. pokazują dalszą poprawę (74 miejsce w Google, 81 na iPadach w USA i 84 na iPhone USA)" - dodano.
Autorem raportu jest Konrad Księżopolski. Pierwsza publikacja raportu miała miejsce 16 czerwca, o godz. 8.00.
Depesza jest skrótem rekomendacji. W załączniku zamieszczamy plik PDF z wymaganymi prawem informacjami. (PAP Biznes)
doa/ osz/























































